جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۱
کد خبر: ۷۹۶۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲
همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود؛
همزمان با هفته دفاع مقدس فیلم سینمایی «زیباتراز زندگی» برنده سیمرغ بهترین فیلم دفاع مقدس درسی و یکمین جشنواره فیلم فجر به کارگردانی انسیه شاه حسینی شنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۸ باحضور عوامل فیلم درفرهنگ سرای ارسباران اکران و نقد می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» محصول سال ۱۳۸۹ در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر منتخب دریافت سیمرغ در بخش سینمای دفاع مقدس شد و توانست سیمرغ بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و نیز عنوان بهترین فیلم را در بخش نگاه ملی این جشنواره کسب کند. 
 
این فیلم داستان زندگی شهید محمدحسین علم‌الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر به کمک نیروهای مخلص ارتش، به یاری مردم روستاها در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان می شتابند.
 
در این فیلم حامد کمیلی در نقش شهید «حسین علم الهدی» ظاهر شده است. امیرکریمی (مدیرفیلمبرداری) سعید سیدزاده (تهیه کننده و مدیر تولید)، محسن نامدار روزبهانی، محمود سمن آبادی (گروه جلوه های میدانی، هادی اسلامی (جلوه های بصری)، علی نیک رفتار( عکاس ) از عوامل و دست اندرکاران این فیلم هستند.
 
علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند به نشانی  خیابان دکتر شریعتی، سیدخندان، خ جلفا، فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما