جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۶
کد خبر: ۷۹۶۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
ستاد برگزاری جشنواره فیلم شهر پیام تبریکی به مناسبت آغاز به کار سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت منتشر کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ستاد برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس پیام تبریک خود را به مناسبت آغار به کار سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت ارسال کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمندم جناب آقای محمد خزاعی
دبیر محترم سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم مقاومت
برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت فرصت مغتنمی است که بار دیگر هم نفسان و همدلان مقاومت در حوزه سینما که دستی بر آتش نشر فرهنگ ایثار و شهادت داشته اند و دارند در این رویداد عظیم فرهنگی و هنری تجلیل شوند.
 جهان در روزهای گذشته شاهد تکرار جنایاتی بود که رژیم غاصب و کودک کش قدس در حق ساکنین سرزمین اسلامی فلسطین انجام داد و جوابش با پیام مقاومت مردم این  دیار در گوش جهانیان طنین افکند.
سرچشمه  این مقاومت که با روشنگری پیرجماران جاری گردید، همان جریان مومن و انقلابی بود که طی هشت سال جنگ تحمیلی با فداکردن جان و مال خویش و به همت ، همت ها ، باکری ها ، باقری ها و کاوه ها به جهانیان سرتاپا کینه و ددمنش نشان دادند که می شود بله قربان گو نبود و برای سرافرازی ملت خود تن به ذلت نداد.
بی شک این مقاومت ها به خاطر آنکه در دل، پوست و خون مردم نهادینه شود، می بایست در قاب هنر به خصوص هنر سینما شکل گیرد که این نیز توسط دست پرتوان شما و همکارانتان صورت گرفته است.
از این رو بر خود لازم دانستیم آغاز سیزدهمین دوره این حرکت عظیم فرهنگی هنری ، که همزمان با هفته شکوهمند دفاع مقدس در ایران برگزار خواهد شد را به جنابعالی و همکارانتان تبریک گفته، برایتان در پیگیری و تحقق وظایف خطیرتان که همان نظر مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ مقاومت در برابر استکبار و نا اهلان است توفیق مسئلت نماییم.

                                               ستاد برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر

مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت به صورت رسمی فردا 30 شهریورماه  در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

نظر شما