پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۴
کد خبر: ۷۹۸۵۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
نمایشگاهی از آثار هنرمندان تجسمی جنوب کرمان از بیست و هفتم مهر تا چهارم آبان در نگارخانه آفتاب برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این نمایشگاه تعداد 40 اثر نقاشی، نقاشیخط، خوشنویسی، تذهیب و نگارگری عرضه خواهد شد.
  
یوسف فرخی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با هدف تشویق و حمایت از هنرمندان جوان کرمانی بر پا می شود. با توجه به اینکه چهار سال از تاسیس این اداره کل می گذرد و کمبود مراکز هنری در جنوب کرمان مشهود است، بنا داریم با برپایی برنامه ها و فعالیت های هنری، زمینه مناسب را برای تبادل فرهنگی و رشد و توسعه هنری جنوب کرمان در تعامل با مراکز فرهنگی و هنری مستقر در تهران و سایر استان ها فراهم کنیم.
 
بنا به این گزارش، پروین مرتضوی، ثریا حیدری، حبیبه شریف، حلیمه احمد یوسفی، رامیار کمالی، زهره بی نباز، فرنوش غضنفری، محبوبه درستان، محسن عادلی و نسیم مولایی مقبلی آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا چهارم آبان در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 19 و پنجشنبه از ساعت 9 تا 13 به فرهنگ سرای آفتاب به نشانی خیابان دکتر شریعتی، روبه روی خیابان دولت، خیابان امام زاده مراجعه کنند.
نظر شما