چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۵
کد خبر: ۷۹۹۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
از سوی فرهنگسرای فناوری اطلاعات؛
لوح فشرده «عزم و باور ملی» به مناسبت فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز از سوی فرهنگسرای فناوری اطلاعات تولید شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این محصول با هدف ایجاد آگاهی، تقويت خوداتکايي، خودباوري و عزت ملي نسل جوان از پیشترفت های حاصل شده در دوره ی انقلاب اسلامی، طراحی و پیاده سازی شده است .

لوح فشرده «عزم و باور ملی» گوشه ای از پیشرفت های حاصل شده در طول 36 سال از گذشت تاریخ پیروزی جمهوری اسلامی ایران را به تصویر می کشد.

این محصول با جمله (می گویند انقلاب اسلامی شدنی نیست) آغاز می شود و در ادامه مروری سریع و گذرا بر تاریخ انقلاب اسلامی و مبارزات ملت ایران، به صورت انیمیشن اجرا می شود.
 
توانمندی های ایران اسلامی در عرصه‌های انرژی خورشیدی، جایگاه ما در نانو تکنولوژی، انرژی خورشیدی, پژوهشکده رویان،  گذری بر فناوری نانو، پیشرفت های نظامی، دانش فنی هوا و فضا، فناوری هسته ای و سایر علوم دنیا، تحریم یک بهانه، بیانات رهبر فرزانه انقلاب، از جمله موضوعاتی است که در لوح فشرده «عزم و باور ملی» به صورت صوت، تصویر و داده به آن پرداخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر جنوبی و جمهوری مراجعه کنید یا با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرید.
نظر شما