سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۰
کد خبر: ۷۹۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰
افتتاح پردیس بین‌المللی شهید آوینی در فرهنگسرای بهمن
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم افتتاح پردیس بین‌المللی شهید آوینی در فرهنگسرای بهمن گفت: ما باید با نشاط و روحیه جهادی و استفاده از تمام امکانات، ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی خود به ویژه هنرمندان، اهالی فرهنگ و علم مقابل جبهه دشمن صف‌آرایی کنیم.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، پردیس بین المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن امروز صبح يكشنبه 18 آبان 93 با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران، حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حجت الاسلام امرودی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران به همراه جمعی از مدیران شهری، خانواده معظم شهدا، مسئولان فرهنگی هنری پایتخت و هنرمندان عرصه سینما و تئاتر افتتاح و به بهره برداری رسید.

 
حجت الاسلام شهاب مرادی در این مراسم اظهار داشت: ما در یک ستیز و نبرد فرهنگی هستیم و اگر کسی این را باور ندارد باید به عقل خود شک کند.
 
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افزود: دشمن با تمام قدرت و توان خود مقابل ما ایستاده است و ما باید با تمام توان در این ستیز فرهنگی ایستادگی کنیم.

وی تاکید کرد: باید با استفاده از تمام امکانات، ظرفیت ها و سرمایه های انسانی خود به ویژه هنرمندان، اهالی فرهنگ و علم در مقابل این جبهه دشمن با نشاط و روحیه جهادی صف آرایی کنیم و در این نبرد یاور و همراه هم باشیم.


در پایان این مراسم از مادر چشم به راه، شهید ذوالفقاری، خانواده شهدای منطقه 16، مربی تیم وزنه برداری پارالمپیک منطقه 16 و حافظ کل قرآن کریم به سه زبان در منطقه قدرانی شد.
 
مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن در وسعتی بالغ بر 5 هزار متر مربع با گنجایش یک هزار و 550 نفر و 300 مترمربع مساحت صحنه نمايش(استيج)، دارای سالن چندمنظوره با قابليت اجرای انواع برنامه های هنری مجهز به مدرنترین امكانات و سیستم های صوت، نور و تصوير بر پایه مركز موسیقیایی كشور، بالاترين ضريب ايمني در بين سالن هاي كشور با قابليت اطفای حريق خودكار، بخش ویژه"VIP"، اتاق های گریم برای هنرمندان، بخش کودکان، نگارخانه، رستوران، و بخش های اداری است.

مطالب مرتبط
نظر شما