پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۳
کد خبر: ۷۹۹۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
بااستقبال از پایگاه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی هنری صورت گرفت/
طرح ختم قرآن کریم در شب عاشورا با استقبال بیش از 60هزار عزادار حسینی و 100 دوره ختم قرآن برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برپایی 16 پایگاه فرهنگی با عنوان «باب الحسین» در محل تجمع هیئات و دستجات عزداری بزرگ شهر تهران در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از جمله فعالیت های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در دهه اول محرم بود که با استقبال مردم همراه شد.

امامزاده صالح،سبزه میدان،حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)،میدان نبوت،میدان امام حسین (ع) و میدان شهدا از جمله مکان های برپایی این ایستگاه ها بود که در طول روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان شهروندان و عزداران حسینی بود.

در این پایگاه های فرهنگی علاوه بر ارائه محصولات فرهنگی سازمان با موضوع محرم و امام حسین (ع) و معرفی فعالیت های این سازمان در ایام محرم،از شهروندان برای شرکت در طرح ختم قرآن کریم در شب عاشورا ثبت‌نام شد.

بیش از 60 هزار تن با مراجعه به این پایگاه ثبت نام و در این طرح شرکت کردند که در مجموعه با استقبال خوب شهروندان بیش از 100دوره قرآن کریم به نیت سلامتی و تعجیل در امرفرج حضرت صاحب الزمان (عج) ختم شد.

معرفی برنامه های شاخص سازمان در ایام ماه محرم و صفر از جمله همایش نوگلان حسینی و  ویژه برنامه پرده عشاق از دیگر فعالیت های صورت گرفته در پایگاه فرهنگی «باب الحسین» بود.

نظر شما