جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۸
کد خبر: ۸۰۰۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
نمایشنامه «چهار+یک» نوشته شکوفه آروین در سی و دومین نشست صحنه کاغذی فرهنگسرای فردوس با حضور «پرستو گلستانی» نمایشنامه خوانی می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این جلسه نمایشنامه خوانی با حضور مصطفی محمودی (منتقد و پژوهشگر تئاتر)، پرستو گلستانی (بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر و کارگردان تئاتر)، شکوفه آروین (نویسنده و کارگردان) و بهزاد صدیقی (نمایشنامه نویس، منتقد و پژوهشگر تئاتر) یکشنبه 25 آبان ساعت 18 در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.
  
این نمایشنامه در کتاب «مجموعه نمایشنامه های برگزیده سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر» به همراه چهار نمایشنامه دیگر همچون «تکیه بر دیوار نمناک» نوشته مشترک غلامحسین دولت آبادی و آراز بارسقیان، «پناهنده» نوشته امیرمهاجر سلطانی، «مرثیه باد» نوشته مهدی نصیری و «شرق دور... شرق نزدیک» نوشته حمیدرضا نعیمی در قالب یک جلد 287 صفحه‌ای منتشر شده است.
  
بنا بر این گزارش، پیش از این در سلسله نشست‌های صحنه‌ی کاغذی نمایش‌نامه‌های «درست کارترین قاتل دنیا» نوشته‌ افشین هاشمی، «اتاق شماره‌ 6 و سه نمایش نامه‌ دیگر» نوشته‌ خسرو حکیم‌رابط، «پیتوک و پسر انسان «نوشته‌ حسن باستانی ، «محال هم ممکن است» نوشته‌ سیروس همتی، «افسانه‌ پادشاه و ریاضیدان» نوشته‌ نغمه ثمینی و مهدی بهزاد، «زندگی یک رویاست «نوشته‌ مهدی میر‌باقری و ... نمایش‌نامه‌خوانی، معرفی، نقد و بررسی شده است.
 
سلسله نشست های صحنه‌ی کاغذی با هدف معرفی و نقد و بررسی نمایش‌نامه‌های منتشر‌ شده‌، آخرین یک‌شنبه‌ هر ماه در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار ‌می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه در تاریخ یاد‌ شده به نشانی فلکه‌ دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار‌راه مخابرات، فرهنگ‌سرای فردوس مراجعه کنند. برای اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن44058900 تماس گرفته و یا به تارنمای ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما