پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۵
کد خبر: ۸۰۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
در پنجاهمين نشست باشگاه فيلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی
پنجاهمين نشست باشگاه فيلم فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمايش و نقد فيلم سينمايی «ميهمان داريم» اختصاص يافت.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در اين برنامه كه با حضور محمدمهدي عسگرپور، نویسنده و كارگردان و منوچهر محمدي، تهيه كننده فيلم برگزار می شود، جواد طوسي به نقد و بررسی اين اثر سينمايي می پردازد. سعيد قطبي زاده مجری-کارشناس اين نشست خواهد بود.


نشست باشگاه فیلم با همياري فرهنگ سراي ابن سينا دوشنبه سوم آذر در سينما فلسطين برگزار مي شود. اين برنامه ساعت 16:45 با نمایش فيلم کار خود را آغاز می کند و در ساعت 18:45 به نقد و بررسی اين اثر می پردازد. 


«ميهمان داريم» با حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، برنده جايزه بهترین فیلم آسیایی از بخش بین‌الملل این جشنواره شد و توانست نامزد دريافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی، بهترین بازیگر مکمل زن و چهره پردازی این جشنواره شود. همچنين این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت شد و در بخش پنجره‌ای رو به آسیا جشنواره بوسان کره جنوبی شرکت كرد. فیلم «ميهمان داریم» که مضمونی درباره خانواده و دفاع مقدس دارد، درباره پدر و مادری سالخورده است که فرزند جانبازشان را از آسایشگاه به منزل می‌آورند و قرار است آنها میزبان یک میهمان ویژه باشند.


علاقمندان براي عضويت در باشگاه فيلم فرهنگ سراي انقلاب اسلامي، دريافت بليت و كسب اطلاعات بيشتر درباره این نشست مي توانند با شماره 55408657 تماس بگيرند. همچنین برای تهیه بلیت می توانند به سایت تیوال به نشانی http://www.tiwall.com  مراجعه کنند.


سينما فلسطين در میدان فلسطین، خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران شهید مظفر واقع شده است.

نظر شما