پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۰
کد خبر: ۸۰۱۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
دهمین پرده عشاق ويژه تجلیل و تکریم مفاخر حسینی شهر تهران، به تقدیر از سیدمصطفی موسوی مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های معارفی و مذهبی تلويزيون اختصاص دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فردا دوشنبه دهم آذر در دهمین ویژه‌برنامه پرده عشاق، از سید مصطفی موسوی فعال رسانه‌ای و مجری برنامه‌های مذهبی در فرهنگسرای شفق تجلیل می‌شود.
 
موسوی از قديمي‌ترين مجریان و تهیه‌کنند‌گان برنامه‌های معارفی و اجتماعی تلويزيون است و برنامه‌هایی چون «کوی محبت» و «خدايي که در اين نزديکی است» را در کارنامه دارد. او سال 1340 در آغاجاری استان خوزستان به دنیا آمد و اصالتا اصفهانی است.
موسوی کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه صدا و سیما دریافت کرد و یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با توجه به توانمندی‌ها و فعالیت‌هایش در زمینه فن بیان و مشاعره به تلویزیون دعوت شد. او اول فروردین 1384 پس از 25 سال خدمت در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف رسانه ملی، با عنوان ارزیاب پخش بازنشست شد.
اين مجری خندان همچنان پرتلاش و خستگی‌ناپذیر در کنار مخاطبان و همراهان همیشگی‌اش تهیه‌ و اجرای برنامه‌های مختلف را عهده‌دار است. موسوی از زمان تاسیس دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در عتبات عالیات بسیاری از برنامه‌های زنده را از نجف و کربلا اجرا کرده است.
 
دهمین ویژه‌برنامه پرده عشاق دوشنبه دهم آذر ساعت 19 با حضور فعالان رسانه‌ای در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود و حضور تمام علاقه‌مندان و عاشقان سالار و سرور شهيدان در آن آزاد است.
نظر شما