سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۱
کد خبر: ۸۰۲۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
خانه فرهنگ نور در برنامه «عصرانه با طعم کتاب» دوشنبه 17 آذرماه میزبان «مهدی قراچه داغی» مشهور‌ترین و پرکارترین مترجم کتاب‌های روان‌شناسی برای گپ و گفت خودمانی است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «عصرانه با طعم کتاب» با هدف آشنایی شهروندان با نویسندگان محبوب خود و اعضای فعال و علاقمند کتابخانه های منطقه 5 در دیداری صمیمانه به میزبانی خانه فرهنگ نور برگزار می شود.

مهدي قراچه‌داغي مترجمي است كه با برگرداندن كتاب‌هاي اقتصادي و نيز بسياري از كتاب‌هاي روان‌شناسي به زبان فارسي، به رفع نيازهاي جامعه ايراني در اين زمينه‌ها و نيز شناساندن علوم و تجربه‌هاي جوامع ديگر كمك شاياني كرده است.

وی تاکنون بیش از 230 اثر در حوزه‌های روانشناسی موفقیت و ادبیات به فارسی ترجمه کرده است. «در هر شرایطی می‌توانید شاد باشید»، « غلبه بر اضطراب اجتماعی و کمرویی»، «تمرینات عملی برای رسیدن به آرامش و کاستن از استرس»، «چارلی (گل برای الجرنون)»، «زندگی واقعی»، «از رژیم لاغری کاری ساخته نیست» و «همسر مناسب شما» از جمله آثاری‌اند که با ترجمه او منتشر شده‌اند.

 علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند دوشنبه 17 آذرماه ساعت 16 به کتابخانه شیخ فضل الله نوری واقع در بلوار آیت الله کاشانی، بعد از پل حکیم، جنب شهر کتاب، خانه فرهنگ نور مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۶۶۷۵۱ تماس گرفته و یا از تارنمای ferdos.farhangsara.ir بازدید کنند.

نظر شما