پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۸
کد خبر: ۸۰۲۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
فیلم سینمایی «میهمان داریم» به کارگردانی و نویسندگی محمد مهدی عسگر پور روز سه شنبه 18 آذر در فرهنگسرای اندیشه اکران و نقد می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ فیلم «میهمان داریم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت شد و در بخش پنجره‌ای رو به آسیا جشنواره بوسان کره جنوبی شرکت داشت. فیلم «میهمان داریم» که مضمونی درباره خانواده و دفاع مقدس دارد، درباره پدر و مادری سالخورده است که فرزند جانبازشان را از آسایشگاه به منزل می‌آورند و قرار است آنها میزبان یک میهمان ویژه باشند.


فیلم میهمان داریم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی، بهترین بازیگر مکمل زن و چهره پردازی این جشنواره شد. همچنین جایزه بهترین فیلم آسیایی را از بخش بین‌الملل این جشنواره دریافت کرد.


پرویز پرستویی، آهو خردمند، محمد صادقی، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی و مهدی صادقی در این فیلم ایفای نقش می کنند.
فیلم سینمایی میهمان داریم روز سه شنبه 18 آذر ساعت 18 با حضور عوامل فیلم در سالن آمفی تئاتر فرهنگ سرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان اندیشه اکران و نقد و بررسی می شود.

نظر شما