شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۵
کد خبر: ۸۰۳۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
شب شعر «عصر بیداری» به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی با حضور علیرضا قزوه، سعید بیابانکی ، علی محمد مودب و سایر شاعران مطرح و انقلابی کشور دوشنبه 8 دیماه در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حماسه 9 دی ملت ایران در سال 88 در نوع خود یک حماسه بی‌نظیر بوده و تجلي بصيرت ، همت و ولايت مداري امت حزب الله می باشد،و در این راستا همگام با سایر فرهنگسرا های مناطق 22گانه و با ساختار یکسان، این مرکز نیز با برپایی شب شعر "عصر بیداری" و استفاده از ظرفیت  و پتانسیل بالای هنر سعی کرده است تا ابعاد مختلف این حماسه با شکوه را نشان دهد.

فاطمه طارمی، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، میلاد عر فانپور،علی محمد مودب، محمد مهدی سیار، محمد حسین نعمتی، زهراعلیشاهی، قادر طهماسبی، علیرضا رجبعلیزاده، امید مهدی نژاد، علی داودی از جمله شاعران شرکت کننده در این بر نامه هنری هستند.


علاقمندان برای شرکت در این  بر نامه می توانند به دبیر خانه آن به نشانی شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی  فرهنگسرای ابن سینا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 8-88366366 تماس بگیرند .  

مطالب مرتبط
نظر شما