جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۸
کد خبر: ۸۰۳۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
در ادامه برگزاری ویژه برنامه های «روز روشنایی» انجام می‌شود/
شب شعر «عصر بیداری» به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در پنج فرهنگسرا در پنج پهنه شمال،جنوب،مرکز،شرق وغرب تهران با حضور شاعران برجسته انقلابی و شاعران جوان ولایی برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شب شعر «عصر بیداری» در پهنه شمال با حضور علیرضا قزوه، سعید بیابانکی ، علی محمد مودب،فاطمه طارمی، میلاد عر فانپور، محمد مهدی سیار،محمد حسین نعمتی،زهراعلیشاهی،قادر طهماسبی، علیرضا رجبعلی زاده، امید مهدی نژاد و علی داودی امروز 8دی ساعت 18 در فرهنگسرای ابن سینا برگزار می‌شود.

علاقمندان  برای شرکت در این  بر نامه می توانند به نشانی شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی  فرهنگسرای ابن سینا مراجعه کنند.

این محفل ادبی در پهنه غرب تهران هم با حضور شاعران برجسته انقلابی و شاعران جوان ولایی از جمله کامران شرفشاهی، علی داوودی و شاعران کانون شعر تهرانسر امروز 8دی ساعت 14 تا 16 در خانه فرهنگ تهرانسر برگزار می شود.علاقمندان  برای شرکت در این  برنامه می توانند به نشانی تهرانسر خیابان گلها بین خیابان 14 و 16 خانه فرهنگ تهرانسر مراجعه کنند.

برپایی شب شعر «عصر بیداری» در پنج پهنه شهر تهران

شهروندان علاقه مند به شعر و ادب و ساکن در جنوب شهر هم می تواند برای شرکت در مراسم شب شعر «عصر بیداری» به مجمتع فرهنگی هنری شیخ صدوق واقع در شهرری ، فلکه اول دولت آباد،پارک مهران مراجعه کنند. این مراسم به میزبانی فرهنگسرای ولاء و با حضور شاعران جوان و ولایی شهرستان ری برگزار می شود.

شب شعر «عصر بیداری» به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در مرکز شهر هم با حضور شاعران جوان و انقلابی امروز دوشنبه 8 دی ماه ساعت16 در فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان کارگر و جمهوری برگزار می شود.

در این محفل ادبی شاعرانی از جمله مریم فرخی، محمد هاشم پور، احمد علیخانی و فیروز فرزیی با موضوع حماسه 9 دی و پیوند ناگسستنی میان امت و ولایت، شعرخوانی خواهند کرد.پخش بیانات مقام معظم رهبری در مورد فتنه 88 و حوادث آن سال و سخنرانی از دیگر بخش های این برنامه است.

این مراسم شب شعر در پهنه شرق تهران هم به میزبانی فرهنگسرای اشراق 10دی ساعت 18 با حضور شاعران برجسته انقلابی و شاعران جوان ولایی، محمود حبیبی، قاسم صرافان، میلاد عرفان پور، مهدی سیار برگزار می شود.

شب شعر «عصر بیداری» در قالب ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی با عنوان «روز روشنایی» برگزار می‌شود. ویژه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت حماسه ۹ دی از ۶ دی آغاز شده و تا ۱۱ دی با اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در حوزه شعر، عکس، پوستر و فیلم در فرهنگسراهای شهر تهران ادامه دارد.

مطالب مرتبط
نظر شما