چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۱
کد خبر: ۸۰۴۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
در پنجمین روز از اکران پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار آثاری نظیر مستند «بدون مرز» ساخته حمید عبدا... زاده اقدم، «کرار»، «معبر» و... در سالن نمایش فرهنگسرای سرو اکران می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ اکران آثار پنجمین جشنواره فیلم عمار از روز چهارشنبه 10 دی ماه در سالن نمایش فرهنگ سرای سرو آغاز شده استو تا 19 دی ماه در این فرهنگ سرا ادامه خواهد داشت.
فیلم مستند بدون مرز
بدون مرز روایت شهادت شهید حسن شاطری است. این فیلم فعالیت های این سردار رشید اسلام را در ساخت مدارس در لبنان به تصویر می کشد. مستند بدون مرز در 30 دقیقه و توسط حمید عبدا... زاده اقدم ساخته شده است.
مستند کرار 
نگاهی دارد به زندگی شهید لبنانی مدافع حرم "مهدی یاغی" است که تهیه کنندگی آن را نصر تی وی به عهده گرفته است. این فیلم در 26 دقیقه توسط محسن اردستانی، بیداری اسلامی و جهانی را به تصویر می کشد. 
مستند معبر 
مستند معبر روایتی است متفاوت از پیاده روی اربعین و  8 سال دفاع مقدس که در 31 دقیقه توسط محمد کرم زاده ساخته شده است و تهیه کنندگی آن نیز به عهده سید کوشا اعتمادی و مرکز مستند سوره ، حوزه هنری است.
زهرای بابا 
مستند زهرای بابا که توسط خبرگزاری تسنیم ساخته شده است روایت زهرا کوچک ترین دختر حاج حسن طهرانی مقدم است که هنگام شهادت پدر 5 سال بوده است. این نماهنگ روایتی است تاثیرگذار از خاطرات زهرا از بابا و..... 
پنجمین روز اکران 15 دی از ساعت 17 در فرهنگ سرای سرو است و جزییات برنامه اکران روزهای آینده و اطلاعات فیلم های جشنواره نیز درگاه اینترنتی به نشانی .ir  sarv.farhangsara قابل مشاهده است. 
علاقه مندان جهت حضور در این جشنواره می توانند به نشانی خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، َکوی ساعی یکم مراجعه و یا از طریق سامانه گویای 1837 از دیگر اطلاعات اکران مطلع شوند .

مطالب مرتبط
نظر شما