پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۸۰۴۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰
حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اقدام نشریه فرانسوی
حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام گفت: توهین‌کنندگان به ادیان الهی اگر به خدا اعتقاد داشتند این گونه به مقدسات توهین نمی‌کردند و این افراد به هیچ دین و آیینی پایبند نیستند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حبیب کاشانی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به اقدام نشریه شارلی ابدو به توهین به ساحت پیامبر عظیم الشان اسلام گفت: توهین کنندگان به ادیان الهی اگر به خدا اعتقاد داشتند این گونه به مقدسات توهین نمی‌کردند و این افراد به هیچ دین و آیینی پایبند نیستند.
 
کاشانی تاکید کرد: کسانی که به خود اجازه داده‌اند به بهانه آزادی دست به چنین اقدامی بزنند، بدانند که این کارها جز رسوایی سودی برایشان نخواهد داشت.
 
این رزمنده دفاع مقدس افزود: دین اسلام بیش از یک میلیارد نفر پیرو دارد و توهین به پیامبر این دین، خاتم الانبیا، گناه بسیار بزرگی است که بخشودنی نیست. هیچ مسلمانی و هیچ انسان آزاده ای حاضر نیست این گونه رفتارها را بپذیرد و تحمل کند. مسلمانان نه تنها به هیچ دین و آیینی توهین نمی کنند، بلکه همواره از تمام ادیان الهی به بزرگی یاد می کنند و جز تکریم با کسی رفتار نمی کنند.
 
حبیب کاشانی با اشاره به واکنش سایر مسلمانان به این اتفاق افزود: این حرکت که ناشی از حماقت عده ای جاهل در یک نشریه غربی است، باید محکوم شود و مسلمانان با وحدت و همبستگی نباید بهانه به دست این چنین افرادی بدهند که بخواهند به دین اسلام توهین کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما