چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۶
کد خبر: ۸۰۵۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان توهین به پیامبر را محکوم کردند
حمید سوریان، امید نوروزی و احسان لشکری قهرمانان کشتی کشورمان به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام واکنش نشان دادند و این اقدام موهن را محکوم کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حمید سوریان، امید نوروزی و احسان لشکری قهرمانان کشتی کشورمان به توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام واکنش نشان دادند و این اقدام موهن را محکوم کردند.
 
حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان نیز به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اسلام واکنش نشان داد و گفت: هیچ مسلمانی توهین به مقدسات را نمی پذیرد و به عنوان یک مسلمان، این حرکت را محکوم می کنیم.
 
سوریان اضافه کرد: از کودکی به ما یاد داده اند که به هیچکس توهین نکنیم و به نظرم هیچ مسلمانی نه به مقدسات کسی توهین می کند و نه اهانت را می پذیرد. 
 
امید نوروزی، دیگر قهرمان کشتی کشورمان هم تاکید کرد: من نمی دانم دست‌اندرکاران این نشریه به چه دلیل به خود اجازه می دهند که به مقدسات ما توهین کنند اما ما مسلمانان توهین به پیامبرمان را نمی پذیریم.
 
احسان لشکری قهرمان کشتی فرهنگی کشور نیز در واکنش به این اقدام گفت: دین ما دین مهربانی است و آنها با توهین به پیامبر ما می خواهند خودشان را معروف کنند؛ ولی این توهین ها جز کوچک شدنشان، چیزی برای آنها ندارد.
 
نشریه فرانسوی شارلی ابدو روز گذشته با انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام(ص) در صفحه اول و با تیتر «من شارلی هستم» در سه میلیون نسخه به روزنامه فروشی های فرانسه راه یافت.  هفته گذشته در جریان سه روز اقدامات خشونت بار که با حمله افراد مسلح به دفتر نشریه شارلی ابدو در پاریس صورت گرفته بود، 17 نفر کشته شدند که شماری از کشته شدگان کاریکاتوریست ها و اعضای تحریه این نشریه بودند.

مطالب مرتبط
نظر شما