چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۴
کد خبر: ۸۰۵۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۲
محمدرضا راه چمنی در واکنش به کارکاتور موهن پیامبر مطرح کرد:
محمدرضا راه‌چمنی دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی در واکنش به انتشار دوباره کاریکاتور پیامبر اسلام در نشریه فرانسوی شارلی ابدو گفت: ما نباید بگذاریم رفتار تروریستی عده‌ای تندرو، افراطی و اسلام‌ستیز باعث شود تا به بهانه تروریسم به پیامبر اسلام توهین کنند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، راه‌چمنی ضمن محکومیت هر نوع اهانت و بی‌حرمتی به مقدسات عنوان کرد: بی حرمتی به ساحت مقدس هر دینی، امری خلاف اخلاق است؛ به ویژه دین مبین اسلام که خاتمه دهنده و تکمیل کننده باقی ادیان الهی است. اهانت به پیامبر عظیم الشان اسلام از سوی هر نشریه باید محکوم شود و افرادی که دست به چنین اقدامات متوحشانه و بدوی می زنند باید در چارچوب قوانین آن کشورها شدیداً مورد ماخذه قرار گیرند.
 
دبیر کل حزب وحدت ملی در ادامه افزود: امیدوارم این اقدامات از طریق کنفرانس اسلامی به طور جد پیگیری شود و تمام هتاکان به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام به مجازات عمل‌شان برسند.
 
وی در پایان ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در فرانسه عنوان کرد: زمانی که جامعه ما یک جامعه مدنی است و اسلام، دین مهربانی و رفعت است؛ باید درست ترین تصویر را از جامعه اسلامی بروز دهیم. مسلمانان جهان باید این عمل را محکوم کنند. ما نباید بگذاریم رفتار تروریستی عده‌ای تند رو، افراطی و اسلام ستیز باعث شود تا به بهانه تروریسم به پیامبر اسلام توهین کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما