جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۹
کد خبر: ۸۰۵۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸
مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به اهانت پیامبر اعظم
مهرداد بذرپاش نماینده مجلس شورای اسلامی در واکنش به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اعظم گفت: آن‌ها با آن جسارت بزرگ سعی در خروج از انزوا دارد و برای معروف شدن دست به هر اقدام خبیثانه‌ای می‌زند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به کاریکاتور نشریه فرانسوی شارلی ابدو و توهین به پیامبر اسلام گفت: پیامبر ما پیامبر تمام خوبی های عالم است. پیام‌آور مهر و مهربانی است و مهربانترین ِ مهربانان عالم. دوست داشتنی ترین انسانی که خداوند در عالم خلق کرده که همه دوست داشتنی های عالم در مقابلش هیچ می‌شوند. توهین و جسارت به این مهربانِ دوست داشتنی، نا خود آگاه منجر به توهین و جسارت به خودِ توهین کننده می‌شود. چرا که اگر به یک خوب دوست داشتنی توهین کنی، خودت را کوچک کرده‌ای. مانند کسی که می‌خواهد خورشید را با خاک پاشیدن تحقیر کند؛ آن خاک به چشم‌های خودش بر می‌گردد و کورش می‌کند و گرنه خورشید که همان خورشید است. 
 
وی افزود: این اقدام چند پیام داشت. پیامی برای کسانی که شریر ترین آدم های عالم را گسیل می‌کنند تا سالها و روزهای متمادی انسانهای مظلوم عراق، سوریه و لبنان را به شنیع‌ترین شکل ممکن نابود کنند و حتی تحمل یک روز ناآرام در کشور خودشان را ندارند. پیامی که به آنها می‌گوید اقدامی که چند روز دلهره در جان شما انداخت سالها بر سر خانواده‌های ستمدیده سایه انداخته و همین شما با ارسال پول، امکانات و تجهیزات این جنایات را تایید می‌کنید. 
 
بذرپاش ادامه داد: نشریه‌ای که از گذشته‌اش مشخص است که توسط عوامل صهیون تولید می‌شود؛ به دنبال فروش بیشتر و  مطرح شدن، یک بازی اکشن را ترتیب می‌دهد و با آن جسارت بزرگ سعی در خروج از انزوا دارد و برای معروف شدن دست به هر اقدام خبیثانه‌ای می‌زند. 
 
عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان گفت: اگر تروریسم بد است، که هست؛ در همه نقاط عالم و برای همه بشیریت چنین است؛ نه اینکه تروریسم در خاورمیانه خوب است و در باقی نقاط دنیا بد.
مطالب مرتبط
نظر شما