جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۰
کد خبر: ۸۰۵۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰
حسین رفیعی، مجری و بازیگر تلوزیون در واکنش به اتفاقات اخیر فرانسه:
حسین رفیعی مجری پر سابقه تلوزیون ضمن تقبیح انتشار کاریکاتور پیامبر گفت: اسلام‌ستیزان منتظر بزرگ‌نمایی اشتباهات ما هستند؛ کوچک‌ترین تصمیم احساسی، افراطی و به دور از اصلوب دین ما، که دین مهربانی است؛ ریختن آب در آسیاب دشمن است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسین رفیعی با بیان اینکه انتشار کاریکاتور توهین آمیز پیامبر اسلام(ص) بیش از حد بیان ناراحت کننده است گفت: توهین به هر ارزش و اعتقادی باید محکوم شود. باید همه دنیا دست به دست هم دهند و نگذارند تا هر کسی با هر بهانه‌ای دست به بی‌احترامی به مقدسات بزند؛ نه اینکه به بهانه آزادی بیان؛ هر آنچه که بخواهند درباره پیامبر عزیز و عظیم ما بزنند و از آن‌طرف کوچکترین اقدام علیه منافع خودشان را نپذیرند. 
  
حسین رفیعی با محکومیت اقدامات تروریستی در فرانسه گفت: در روزگاری به سر می‌بریم که اسلام ستیزان به دنبال کوچک‌ترین بهانه برای انتشار خشن‌ترین تصاویر از مسلمانان‌اند و اشتباهات ما را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند. کوچک‌ترین تصمیم احساسی، افراطی و به دور از اصلوب دین ما، که دین مهربانی است؛ ریختن آب در آسیاب دشمن است. 
  
وی در پایان افزود: در ابتدا ما مسلمانان باید به دور از رفتار افراطی با یکدیگر متحد شویم، رفتارشان را محکوم کنیم و تمام تلاشمان را به نحو احسن انجام دهیم تا چهره واقعی اسلام را به دنیا مخابره کنیم.
مطالب مرتبط
نظر شما