جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۵
کد خبر: ۸۰۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
نماینده مجلس شورای اسلامی معتقد است که اتفاقات اخیر پاریس در ادامه پروژه اسلام‌هراسی است و به ترویج خشونت و تشدید اختلافات دامن می‌زند و برعهده سیاست‌مداران فرانسه است تا نسبت به این جریان‌ها واکنش‌ نشان دهند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمداسماعیل سعیدی نماینده آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اتفاقات اخیر پاریس گفت: متاسفانه سیاست اسلام‌هراسی که غرب در پیش گرفته تبعات شوم زیادی به دنبال دارد که مهمترین آن‌ها ترویج خشونت و تشدید اختلافات است.
 
نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در پروژه اسلام‌هراسی نشریه‌ای ماموریت پیدا می‌کند تا با انتشار کاریکاتور ضد اسلامی احساس‌ مسلمانان را جریحه‌دار کند و بعد در ادامه این پروژه واکنش‌های برخوردی خشن را طرح‌ریزی می‌کنند تا با نسبت دادن این حرکت‌ها به مسلمانان چهره اسلام را خراب کنند و این طور تبلیغ کنند که اسلام خشن است در صورتی‌که پیامبر اسلام پیام‌آور مهربانی‌هاست.
 
سعیدی با محکوم کردن اقدامات نشریه شارلی ابدو تاکید کرد: برعهده سیاستمداران فرانسوی است که با درک مناسب از شرایط و عاقبت این اقدام‌ها نسبت به آن واکنش مناسب نشان دهند اما متاسفانه مشاهده می‌کنیم به جای جلوگیری از ادامه توهین‌ها، راه‌پیمایی برپا می‌کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما