شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۸
کد خبر: ۸۰۵۶۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
با شعار «من عاشق محمدم» صورت می گیرد/
«دلنوشته ای برای پیامبر خاتم (ص)» عنوان برنامه ای است که فرهنگسرای خاتم با شعار «من عاشق محمدم» برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، در پی انتشار کاریکاتور اهانت آمیز علیه پیامبراکرم (ص) در نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» موجی از اعتراضات مردمی از سوی مسلمانان و حتی غیرمسلمانان در مخالفت با این اقدام در سراسر جهان به راه افتاد و در ایران اسلامی نیز طی روزهای اخیر شاهد حرکت های گسترده و خودجوش مردمی با شعار  «من عاشق محمدم» بودیم.

فرهنگسرای خاتم در این زمینه برنامه «دلنوشته ای برای پیامبر خاتم (ص)» را با شعار " من عاشق محمدم " را برگزار می کند و شهروندان دلنوشته های خود را با " موضوع پیامبر مهربانی " می نویسند.

همچنین شهروندان در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی نوشته های خود را با شعار های " من عاشق محمدم " ، " از تروریسم متنفرم " ، " توهین به پیامبران الهی را محکوم می کنیم " باز نشر می دهند.

هفته نامه فرانسوی " شارلی ابدو" 24 دی ماه  به 6 زبان از جمله، انگلیسی، عربی و ترکی منتشر شد. کاریکاتور اصلی این مجله فرانسوی یکی از آثار " رینارد لویزییه " علیه پیامبر اسلام (ص) است که در صفحه اول آن چاپ شده است.

برنامه " دلنوشته ای برای پیامبر خاتم (ص) " روز سه شنبه 30 دی ماه از ساعت 10 صبح در فرهنگسرای خاتم به نشانی شهرک ولیعصر(عج)- انتهای خیابان حیدری جنوبی- خیابان پژاند- بوستان لواسانی  فرهنگسرای خاتم برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068  تماس بگیرند.
نظر شما