جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۱
کد خبر: ۸۰۶۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور طنزپردازان سراسر کشور
چهارمین عصرانه کانون طنز پارسی، به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «انقلاب شیرین در جوش شیرین» با حضور اعضای قدیمی کانون و رضا بنفشه‌خواه هنرمند طنز‌پرداز، عصر ۱۶ بهمن در مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، چهارمین عصرانه کانون کانون پارسی با عنوان «انقلاب شیرین در جوش شیرین» عصر روز پنج شنبه ۱۶ بهمن، با حضور رضا بنفشه خواه، محمد داوودی، فرامرز ریحان صفت و شروین سلیمانی، مصطفی مشایخی، ناهید نوری و جمعی از علاقمندان به طنز پارسی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) برگزار می‌شود. 
 
شعرخوانی طنز، نمایش طنز، اجرای زنده موسیقی محلی و برگزاری مسابقه مردمی و اهدای جوایز از سوی فرهنگسرای تهران از جمله بخش‌های چهارمین عصرانه کانون طنز پارسی است.
علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم می‌توانند آثار خود را به آدرس joosheshirin@yahoo. com ارسال کنند. 
 
همچنین رضا بنفشه خواه، بازیگر طنز‌پرداز سینما و تلویزیون کشورمان نیز میهمان ویژه برنامه خواهد بود و به سخنرانی و شعرخوانی طنز می‌پردازد. 
رضا بنفشه خواه، بازیگر شناخته شده سینما، تئا‌تر و تلویزیون در سال ۱۳۲۲ در تهران به دنیا آمده و در سال ۱۳۴۲ پس از دریافت دیپلم نخستین بازی تئا‌تر خود را در هنرکده آناهیتا انجام داد. وی در سال ۱۳۶۲ با حضور در فیلم مخمصه به تلویزیون آمد و یک سال بعد نخستین حضور خود در سینما را با بازی در فیلم شب مکافات تجربه کرد. بنفشه خواه مدرس بازیگری، فن بیان و گویندگی است و سابقه بازی در بیش از یکصد فیلم سینمایی، تله فیلم و سریال را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. 
 
چهارمین عصرانه «جوش شیرین» پنج شنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) به نشانی بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه آزادگان، شهرک گلستان، بلوار گل‌ها میزبان شهروندان است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۴۴۱۴۳۷۷۷ تماس بگیرند.
نظر شما