جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۰
کد خبر: ۸۰۶۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹
فرهنگسرای ابن سینا، همایش دستاوردهای صادراتی و فرهنگی کار آفرینان، تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش بنیان بعد از انقلاب اسلامی را روز شنبه ۱۸ بهمن برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همایش دستاورد‌های صادراتی و فرهنگی کار آفرینان، تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش بنیان، در محور‌های زیر برگزار می‌شود: 
 
-مقایسه دستاوردهای صادراتی فرهنگی قبل از انقلاب با بعد از آن به منظور تقویت انگیزه و ایجاد خوش‌بینی هر چه بیشتر در کارآفرینان، تولید کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان برای تلاش بیشتر در پیمودن این مسیر مقدس و متعالی. 
 
-تقویت صادرات غیرنفتی به منظور ارزآوری هر چه بیشتر به داخل کشور. 
 
-تقدیر از کارآفرینان، نخبگان، تولید کنندگان و متخصصان شرکت‌های دانش بنیان. 
 
-تمایز و برتری دادن کارآفرینان، تولید کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان صادرکننده نسبت به سایرین جهت اعتلا و اهمیت صادرات کشور. 
 
-تمایز و برتری دادن کارآفرینان، تولید کنندگان و شرکت‌های دانش بنیان فرهنگی نسبت به سایرین برای اعتلا و اهمیت صادرات کشور. 
 
-بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش روی کارآفرینان، تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه صادرات محصولات خود و فرهنگ و اعلام بی‌واسطه آن به مسئولان مرتبط برای بررسی و اقدامات مقتضی برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات. 
 
-دیدار و ارتباط مستقیم کارآفرینان، تولیدکنندگان و شرکت‌های دانش بنیان با مسئولان، مقامات و متولیان صادرات و فرهنگ. 
  
-گسترش فرهنگ غنی ایرانی اسلامی توسط نخبگان و تجار به خارج از مرزهای ایران اسلامی برای مقابله هر چه بیشتر با تهاجم فرهنگی تقویت شده از سوی دشمنان ایران اسلامی مبتنی بر استراتژی قدرتمند دفاع رو به جلو. 

-آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و محصولات تولید شده داخلی خاص این حوزه جهت بازاریابی برون مرزی. 
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند روز شنبه ۱۸ بهمن ساعت ۱۷/۳۰ به نشانی شهرک قدس، فاز یک خیابان ایران زمین شمالی، فرهنگسرای ابن سینا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.
نظر شما