پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۸
کد خبر: ۸۰۶۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۱
به همت فرهنگسرای تهرانسر و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با نام زنده یاد استاد مشفق کاشانی دومین نشست باشگاه طنز کندو برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دومین نشست باشگاه شعر طنز با اجرای همایون حسینیان و با حضور افتخاری رضا بنفشه‌خواه و سعید بیابانکی، روز پنج‌شنبه شانزدهم بهمن در فرهنگسرای تهرانسر برگزار شد.
 
این برنامه با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. سپس همایون حسینیان، مجری این برنامه نکاتی از ویژگی‌های منحصر به فرد زنده یاد استاد مشفق کاشانی بیان و دومین نشست کندو را به وی تقدیم کرد. در بخش بعدی برنامه شاعرانی چون استاد سعید نوری، فرامرز ریحان‌صفت، رضا ساکی و مصطفی مشایخی اشعار خود را برای حاضران قرائت کردند که مورد استقبال و توجه حاضران قرار گرفت.
در ادامه گروه نمایشنامه‌خوانی «بچه‌های تهرون» به اجرای نمایشی با عنوان «بخاری» با موضوع بیان مشکلات و مسائل اجتماعی خانواده به زبان طنز پرداخت. اما بخش ویژه برنامه، اجرای شعرخوانی توسط استاد سعید بیابانکی  و خاطره گویی رضا بنفشه‌خواه از دوران بازیگری در فیلم‌های تاریخی و به ویژه نقش شاه ملعون بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت. از نکات قابل توجه، تهیه کیک تولد برای این بازیگر ارزشمند کشورمان بدون اطلاع وی بود که بسیار باعث مسرت و شادمانی ایشان و مخاطبان شد.
در قسمت پایانی برنامه نیز از حاضران با «لبوی داغ» پذیرایی به عمل آمد. 
قابل ذکر است باشگاه شعر طنز کندو که تا کنون دو اجرا در تهرانسر داشته است توانسته است علاقه‌مندان و شاعران جوان و جویای نام بسیاری را جذب این رشته کند. 


نظر شما