جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۱
کد خبر: ۸۰۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
فرهنگسرای ایران ما در مسیر راهپیمایی 22 بهمن ماه میزبان 15 هنرمند خوشنویس و نقاش برای خلق آثاری با موضوع ارادت به پیامبر(ص) و انقلاب اسلامی ایران است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این فرهنگسرا که به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در هفت نقطه پایتخت برپا شده است، 15 هزار سربند من انقلابی‌ام و 20 هزار پوستر با دو تصویر من انقلابی‌ام و من عاشق محمد هستم در میان راهپیمایان توزیع می‌شود.
 
همزمان با این برنامه‌ها گروه نمایش کودک بچه‌های ایران به سرپرستی مهدی قلعه نمایش‌های مرتبطی را برای مخاطبان اجرا می کنند. همچنین در غرفه کودک، کودکان نقاشی های مرتبط با انقلاب اسلامی ایران را ارائه می کنند و ساخت کاردستی و اوریگامی در این غرفه ارائه می شود.

خلق آثارهنری با موضوع پیامبر(ص) و انقلاب اسلامی در فرهنگسرای ایران‌ما

فراخوان جشنواره موبایلی 36 و مسابقه سفری در زمان شامل تکمیل کادرهای خالی روزنامه های قدیمی انقلاب اسلامی در این فرهنگسرا توزیع می شود. امضا و اثر انگشت راهپیمایان در طومار من انقلابی ام در این فرهنگسرا ثبت شده است.

فرهنگسرای ایران ما همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در هفت نقطه پایتخت به طور همزمان خدمات فرهنگی و هنری ارائه می کند و غرفه مرکزی آن در ضلع شمال شرقی میدان انقلاب واقع است.
مطالب مرتبط
نظر شما