چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۶
کد خبر: ۸۰۹۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز گذشته همزمان با مراسم اختتامیه نمایشگاه هنر مفهومی «روزگار شقایق‌ها» با حضور در فرهنگسرای فردوس از این سوگواره نمایشی بازدید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی محمدی این نمایشگاه هنر مفهومی را بسیار ارزنده و متفاوت توصیف کرد و افزود: در این نمایشگاه به بهترین شکل به موضوع اهل بیت عصمت و طهارت(ع) که برای مردم کشورمان بالفطره دارای جذابیت و اهمیت است، پرداخته شد.
 
وی افزود: آمیختن ابزارهای هنری با این مفاهیم و تولید کار مطلوب و ارزشمندی همچون روزگار شقایق‌ها که با استقبال چشمگیر مردم هم مواجه شده، بدون شک نتیجه فکر و اندیشه بسیار خوبی بوده است.

بازدید مدیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری از «روزگار شقایق‌ها»
 
محمدی با بیان این که روزگار شقایق‌ها در کوتاه‌ترین زمان اثر فزاینده‌ای بر مخاطب می‌گذارد، افزود: سناریوی این نمایش و تلفیق مناسب تصاویر، صداها و استفاده مناسب از ظرفیت‌های مذهبی به انضمام اجرا و بازی های مناسب ترکیب بسیار دوست داشتنی ایجاد کرده بود.
  
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن قدردانی از تلاش مسئولان فرهنگسرای فردوس ابراز امیدواری کرد: برگزاری برنامه هایی از این دست تکرار شود تا ضمن نهادینه شدن فرهنگ فاطمی، مردم این منطقه بهره کافی را ببرند.
مطالب مرتبط
نظر شما