پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۶
کد خبر: ۸۰۹۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
سرپرست موسسه تصویرشهر در مورد عرضه بلیت های نیم بها در سانس های پیش از ظهر در قالب طرح ستاد بهارفاطمی گفت: این طرح با استقبال خوبی از سوی شهروندان و مهمان نوروزی شهر تهران همراه شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی احمدی سرپرست موسسه تصویرشهر گفت: چهار پردیس ملت، تماشا، راگا و رازی از ابتدای اکران نوروزی و همزمان با بهار فاطمی با نمایش فیلم های سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی، «روباه» ساخته بهروز افخمی، «ایران برگر» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی و طعم شیرین خیال به کارگردانی کمال تبریزی پذیران شهروندان و مهمان نوروزی شهر تهران بود.

اکران فیلم‎های سینمایی در ایوان شمس/استقبال مخاطبان سینما از طرح ستاد بهارفاطمی

وی افزود: با توجه به استقبال مخاطبان سینما از فیلم های اکران نوروزی از 5 فروردین تالارایوان شمس نیز که از ظرفیت و امکانات بسیار خوب پخش فیلم برخوردار است با نمایش فیلم «رخ دیوانه» به جمع سالن های اکران فیلم پیوست.در نظرداریم در نوبت های بعدی اکران نیز با درنظر گرفتن سانس‎های اختصاصی در طول هفته از ظرفیت های این مجموعه در پخش فیلم های سینمایی استفاده بیشتری کنیم.

سرپرست موسسه تصویر شهر در میزان فروش فیلم ها در پردیس های سینمایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  اظهارداشت: هر پنج فیلم در حال اکران در پردیس های سینمایی از میزان فروش خوبی برخودارهستند و در این زمینه فیلم «رخ دیوانه» و «ایران برگر» با استقبال خوب مخاطبان، تاکنون بیشترین فروش را داشته اند.

احمدی در مورد عرضه بلیت های نیم بها در سانس های پیش از ظهر در قالب طرح ستاد بهارفاطمی نیز گفت: این طرح که در سه پردیس سینمایی راگا، رازی و تماشا اجرا می شد با استقبال خوبی از سوی شهروندان و مهمان نوروزی شهر تهران همراه شد.

نظر شما