پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۸۰۹۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
150 دوره‌ آموزشی با موضوع هنرهای تجسمی، معماری، سینمایی، نمایشی، ادبی، عکاسی، صنایع دستی و کارگاه‌های کوتاه مدت با حضور استادان برجسته در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، این دوره‌های تخصصی و کاربردی با رویکرد آموزش حرفه‌ای اشتغال‌زایی با حضور اساتید مجرب در فرهنگسرای ارسباران برپا می‌شود.
 
مدرسه هنرهای تجسمی با دوره‌های (طراحی، نقاشی، تصویرسازی، عکاسی) مدرسه ادبی (نویسندگی خلاق، داستان نویسی، شاهنامه خوانی، حافظ شناسی، گویندگی) مدرسه صنایع دستی و سنتی (خاتم معرق، نقاشی روی چوب، خوشنویسی، منبت، کاشی شکسته) مدرسه تئاتر و سینما با کارگاه‌های (بازیگری، کارگردانی و تحلیل نمایش، نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، تحلیل فیلم) مدرسه علوم رایانه (اینترنت، تجارت و شهروند الکترونیک، گرافیک کامپیوتری، سخت افزار و شبکه) مدرسه زبان با دوره‌های مقدماتی و پیشرفته زبان انگلیسی و فرانسه بخشی از دوره‌های آموزشی فرهنگسرای ارسباران در فصل بهار است.
 
150 دوره آموزشی هنر در ارسباران برگزار می‌شود

کارگاه‌های کوتاه مدت و فشرده با موضوعات حکمت و عرفان اسلامی، قصه‌گویی برای والدین، مسابقه آموزشی شطرنج، گریم سینمایی، عرفان، اندیشه، سینما، کلوپ طراحی، پایان‌نامه نویسی نیز برای اولین بار برای علاقه‌مندان و شاغلان در این فرهنگسرا برگزار می‌شود. 
 
همچنین برای نخستین بار بنا به درخواست شهروندان، دوره‌های (نقاشی و خلاقیت کودک، شطرنج، بازیگری کودک، فلسفه برای کودکان، ساخت عروسک‌های نمایشی) ویژه کودکان و نوجوانان در این فرهنگسرا تشکیل می‌شود.   
  
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره‌ها می‌توانند به نشانی اینترنتی Arasbaran.farhangsara.ir  یا به آدرس خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.

نظر شما