جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۱
کد خبر: ۸۰۹۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اجرای برنامه «بوسه بر دستان مادر» در قالب عکس یادگاری هنرمندان، ورزشکاران و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای به همراه مادران و فرزندان به استقبال ویژه‌‌برنامه‌های سال‌روز ولادت حضرت زهرا(س) می‌رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این برنامه از روز پنجشنبه 20 فروردین در آستانه روز بزرگداشت مقام مادر و زن در فرهنگسرای رسانه آغاز به کار می‌کند و عکس‌های ارسالی علاقه‌مندان در صفحه اینستاگرام به نشانی manomadar به نمایش گذاشته می‌شود.
 
جشن میلاد حضرت زهرا(س) در فرهنگسرای ابن سینا، برنامه یاس آسمانی در فرهنگسرای اشراق، جشن نیایش در خانه فرهنگ نیایش، بانوی نور در خانه قرآن منطقه هفت، بانوی مهر در خانه فرهنگ فرزانگان، مرهم دل‌ها در فرهنگسرای رویش، مادر مهربان در فرهنگسرای شهر، بر آستان مهر طوبی در فرهنگسرای خاوران و مراسم نور زندگی در فرهنگسرای قرآن از دیگر ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت میلاد باسعادت بانوی آب و آیینه در مراکز فرهنگی هنری تهران است.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز ولادت حضرت زهرا(س) در فرهنگسراهای پایتخت 

علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این ویژه‌برنامه‌ها به مراسم مولودی‌خوانی در بوستان بهشت مادران، جشن عطر یاس در خانه فرهنگ سلام، مسابقه کتابخوانی زندگی حضرت زهرا(س) با عنوان خورشید عالمتاب در کتابخانه شهید امیر کاشانی، نگاه‌گذر ولادت حضرت زهرا(س) در فرهنگسرای مترو و نشست بررسی زندگی آن حضرت در برنامه دردانه صدف هستی در خانه فرهنگ مهرآور مراجعه کنند.
 
همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) از مادران شهدا به ویژه مادران چشم به راه در دو برنامه بانوی کوثر مادرم در مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه و نگین آفرینش در فرهنگسرای فناوری اطلاعات تجلیل و نشست یاس مطهر با موضوع بررسی نقش و جایگاه زن در پیشرفت اعضای خانواده در خانه فرهنگ کوثر، کارگاه شمیم بهشت در فرهنگسرای امید و دو کارگاه نقاشی‌خط و طراحی کارت پستال به مناسبت روز مادر در فرهنگسرای عطار نیشابوری و کتابخانه 13 آبان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات ویژه‌برنامه‌های ولادت حضرت زهرا(س) در فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری پایتخت می‌توانند با سامانه گویای 1837 تماس بگیرند.
نظر شما