پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۷
کد خبر: ۸۱۰۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
شهردار تهران در حکم انتصاب محمود صلاحی به عنوان رییس هیات مدیره و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مهمترین ماموریت‌های این سازمان را تبیین کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمدباقر قالیباف شهردار تهران در حکمی محمود صلاحی را به عنوان رییس هیات مدیره و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است.

جناب آقای دکتر محمود صلاحی
با عنایت به حسن سوابق، تخصص و تعهد جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را به عنوان «رییس هیات مدیره و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران» منصوب می‌کنم.

غنا بخشیدن به هویت اسلامی-ایرانی شهروندان عزیز کلانشهر تهران، ضرورت توجه هرچه بیشتر به اصالت فرهنگ انقلاب اسلامی و نهادینه‌سازی روح و دیانت و اخلاق فاضله اسلامی در فضای شهر از اقدامات بایسته در توسعه و تعالی فرهنگی شهر تهران به شمار می‌رود، فرهنگ‌سازی و اثرگذاری بر هویت شهروندان در سه حوزه بومی، دینی و انقلابی و سبک زندگی آنان از دو منظر زیست شهری و اخلاق و رفتار شهروندی و مدیریت تغییرات فرهنگی از بارزترین نمودهای تبدیل شهرداری از سازمانی خدماتی به نهادی فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شوند که لازم است با استناد به قرآن و سیره اهل بیت و بهره‌گیری از تجارب فرهنگی سال‌های گذشته، مبنا و محور اقدامات فرهنگی در شهرداری قرار گیرد.

بازنگری و اصلاح فرآیندهای مدیریت فرهنگی، اهتمام خاص نسبت به پایش فرهنگی با هدف شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌ها، اجرای نظام سنجش اثربخشی و بازخوردگیری، ایجاد مرکزیت برای سفارش طراحی، تولید و ارزیابی کالاهای فرهنگی به منظور نظارت و اعطای مجوز به تمام بخش‌های شهرداری تهران، همچنین تولید و حمایت از آثار فاخر هنری در چارچوب سند جامع فرهنگی، هنری و جلب مشارکت اجتماعی نخبگان و فرهیختگان، هنرمندان و اصحاب قلم و حمایت متوازن از اهالی فرهنگ و هنر، بهره‌گیری از تجارب نهفته و کشف و بکارگیری استعدادهای ناب منابع انسانی سازمانی و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای آموزش شهروندان و نیز هماهنگی با معاونت‌های شهرداری از بایسته‌های مهم و اساسی ماموریت جنابعالی به شمار می‌روند.

از خداوند متعال آرزوی توفیق روزافزون شما را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به آحاد شهروندان شریف تهرانی مسئلت می‌کنم.
محمد باقر قالیباف
23/01/1394



همچنین شهردار تهران همزمان در حکم جداگانه‌ای محمود صلاحی را به عنوان مشاور شهردار در حوزه برنامه‌ریزی منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است.

جناب آقای دکتر محمود صلاحی
با عنایت به حسن سوابق، تخصص و تعهد جناب‌عالی، به موجب این حکم شما را به سمت «مشاور شهردار در حوزه برنامه‌ریزی» منصوب می‌کنم. امید است با توکل به خداوند تبارک و تعالی و بهره‌گیری از تجارب و توان خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.
از پروردگار متعال موفقیت روزافزون را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خدمت به آحاد ملت عظیم‌الشان خواستارم.
محمد باقر قالیباف
23/01/1394



نظر شما