پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۷
کد خبر: ۸۱۲۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
در آستانه سیزده رجب فرخنده زادروز با سعادت مولود کعبه حضرت علی (ع) جشن با شکوهی برای ۲۵۰ پدر و مادر شهید دارالشهدای تهران (منطقه ۱۷) با عنوان «پدر مهربانی» در سینما بهاران برپا شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این جشن تولد بیش از دویست و پنجاه پدر و مادر شهید و تعدادی از اعضای خانواده‌های ایثارگران منطقه میهمان مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۷ شدند. علاوه بر این حضور جمعی از مسوولان و مدیران سازمان فرهنگی هنری شهرداری، محمدزاده شهردار منطقه ۱۷ و معاونان، دکتر صمیمی رییس بنیاد شهید استان تهران، سردار بیگدلی جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ، مدیر کل حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری، مشاور رییس و دبیر هیات مدیره سازمان فرهنگی هنری سازمان و روحانیان برجسته و ائمه جماعات منطقه، هنرمندان و... حضور داشتند. 
 
اجرای برنامه به عهده حسین مولایی مجری جوان و توانمند سیما بود. محمد جواد شوشتری مشاور شهردار و مدیرکل حوزه ریاست شهرداری تهران و حجت الاسلام مطلبی امام جماعت مسجد جامع ابوذر در این برنامه در فضیلت شخصیت حضرت علی (ع)، جایگاه والای شهدا و ماه مبارک رجب سخنانی ایراد کردند. ایشان در ادامه شهروندان را به احترام و تکریم پدران و مادران شهدا دعوت کرده و مقام این عزیزان را در خور ستایش و احترام وافر دانستند. 

مولودی خوانی حاج مرتضی طاهری ویژه میلاد جواد الائمه و امام علی (ع)، اجرای گروه موزیک سپاه، سخنرانی استاد هنرمند داریوش ارجمند ایفاگر نقش مالک اش‌تر در سریال امام علی (ع) در خصوص جایگاه و فضایل اخلاقی امام علی (ع) و همچنین هنرنمایی گروه موسیقی مهرورزی (دف نوازی و نی نوازی) به سرپرستی استاد علیزادگان از بخش‌­های اجرا شده در برنامه بود. 
 
در پایان با شاخه‌های گل و هدیه از میهمانان تجلیل شد. همچنین در آخرین لحظات اجرای برنامه کیک بزرگی که با نام پدر مهربانی مزین شده بود به دست تعدادی از میهمانان ویژه بریده و در میان حضار توزیع شد. 

این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه ۱۷ و سپاه، روز نهم اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سینما بهاران برگزار شد.
نظر شما