پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۳
کد خبر: ۸۱۲۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی با همکاری شهرستان ادب برگزار می کند
آیین رونمایی از سه کتاب «خواب نما»، «ناحماسه» و «بی تو نبودن» از مجموعه شاعران جوان انقلاب اسلامی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این آیین که دوشنبه چهاردهم اردیبهشت برگزار می شود، «خواب نما» اثر امیر مرادی، «نا حماسه» نوشته پیمان طالبی و «بی تو نبودن» سروده جواد شیخ الاسلامی از مجموعه شعر آفتابگردان ها رونمایی می شود. مصطفی محدثی خراسانی، سید اکبر میرجعفری و محمد مهدی سیار، از شاعران و منتقدان ادبی کشور در این مراسم حضور خواهند داشت.


یکی از مهمترین فعالیت های موسسه فرهنگی شهرستان ادب کشف و پرورش استعدادهای جوان سراسر کشور در دو حوزه شعر و داستان بوده است و از بزرگترین و دامنه دارترین این فعالیت ها برگزاری دوره های آموزشی شعر جوان انقلاب اسلامی (آفتابگردانها) است، با وجود اینکه این اردوهای آموزشی هنوز دوره چهارم خود را می گذراند تلاش تعدادی از جوانان با استعداد دوره های گذشته به ثمر نشسته است و تعدادی از آنها اولین مجموعه خود را با کمک انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسانده اند. از این میان دو کتاب «صبح زود» سید علی لواسانی و «برگریز» امیر علی سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب سال 1393 در اختیار علاقمندان شعر و ادبیات قرار گرفته است.


 امسال نیز دفتر شعر موسسه شهرستان ادب از آثار متعدد ارسالی اعضای دوره های آموزشی سه مجموعه شعر را برای انتشار واجد شرایط لازم  دانسته است و این  سه کتاب که عبارتند از«خواب نما» امیر مرادی، «نا حماسه» پیمان طالبی و «بی تو نبودن» جواد شیخ الاسلامی در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال توسط نشر شهرستان ادب عرضه خواهد شد.


آیین رونمایی این سه اثر، دوشنبه چهاردهم اردیبهشت از ساعت 17 تا 19 در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی  برگزار می شود.

نظر شما