جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۱
کد خبر: ۸۱۲۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
ششمین فرهنگسرای کتاب در پنجمین روز نمایشگاه کتاب با حضور مرضیه برومند و چند هنرمند دیگر برنامه‌هایی شاد و متنوع برای کودکان، خانواده‌ها و دوستداران کتاب تدارک دیده است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگسرای کتاب امروز یکشنبه 20 اردیبهشت در بخش «کتابخوانی هنرمندان» میزبان مرضیه برومند، کارگردان فیلم «شهر موش‌ها 2»، پرفروش‎ترین فیلم تاریخ سینمای ایران در نوبت صبح و مجید اخشابی خواننده موسیقی پاپ در نوبت عصر است.

در ویژه‌برنامه کتابخوانی هنرمندان هر روز در دو نوبت صبح از ساعت 11 و عصر از ساعت 16 دو هنرمند نامی و محبوب به جمع شهروندان حاضر در فرهنگسرای کتاب می‎آیند و یکی از کتاب‎های مفید، جذاب و مورد علاقه‎شان را برای مردم می‌خوانند. سپس با بیان نکاتی درباره اهمیت مطالعه و کتابخوانی و ضرورت افزایش سرانه مطالعه، شهروندان را به مطالعه بیشتر کتاب دعوت می‌کنند.

در بخش محفل ادبی فرهنگسرای کتاب عصر امروز یکشنبه 20 اردیبهشت سهیل محودی اجرای برنامه دارد. در بخش اجرای موسیقی آیینی اقوام رسول افتخاری و صمد حبیبی هنرمندان گیلکی با اجرای اشعار دیلمانی در وصف حضرت علی(ع) و حضرت رسول(ص) به اجرای برنامه می پردازند. ویژه‌برنامه خنیاگران مذهبی هر روز با حضور یک گروه در سه نوبت 10، 13 و 17 در فرهنگسرای کتاب برگزار می شود.

اسداله شعبانی و مصطفی رحماندوست نویسندگان کودک و نوجوان امروز 20 اردیبهشت در بخش استادان قصه‌گویی، کارگاه قصه‎گویی خود را ادامه می‌دهند. بخش قصه‌گوبی برای کودکان در نوبت صبح ساعت 10 و در نوبت عصر ساعت 15 اجرا می‌شود. امروز در بخش نمایش‎های خیابانی هم نمایش‎هایی با موضوع کتاب و آسمان آبی، زمین پاک در فرهنگسرای کتاب برای مخاطبان به نمایش درمی‌آید.

ششمین فرهنگسرای کتاب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با شعار «همیشه کتاب» و «آسمان آبی، زمین پاک» همزمان با بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ساعت 10 تا 20 در مصلی حضرت امام خمینی(ره)، ضلع شرقی بلوار امام رضا(ع)، نبش خیابان هفتم، پذیرای علاقه‌مندان است.
برچسب ها: فرهنگسرای کتاب
نظر شما