پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۸
کد خبر: ۸۱۳۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
همایش بزرگ مرد سخن به مناسبت بزرگداشت روز حکیم ابوالقاسم فردوسی با تجلیل از نقالان و پرده خوانان در فرهنگسرای ولا برگزار خواهد شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  این مراسم با هدف بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و پاسداشت زبان، شعر و ادب فارسی با معرفی و تجلیل از اساتید نقالی و پرده خوانی برپا می شود.

تجلیل از مرشد محمد احدی ، مرشد ابوالحسن میرزاعلی، مرشد ابوالفضل ورمزیار، مرشد مجتبی حسن بیگی و مرشد محسن میرزاعلی از جمله برنامه های این همایش است.

پهلوانان محمد محمودی و امین فرزانه، پهلوان اکبر، شهردار منطقه 20، امام جمعه شهرستان ری، فرماندار ری، رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان شهرری در این برنامه حضور خواهند داشت.

در همایش «بزرگ مرد سخن» جمع کثیری از شعرا، ادیبان و اساتید زبان فارسی و نیز اعضای کانون شعر فرصت حضور دارند.

برنامه فوق با مشارکت حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر و 13 پایگاه تابعه بسیج با پرده خوانی اساتید مطرح و برنامه های جانبی از قبیل جشن و مسابقه به مناسبت ایام بعثت حضرت رسول اکرم(ص) و تجلیل از چند نقال و پرده خوان برگزار خواهد شد.

این مراسم روز چهارشنبه 23 اردیبشهت ماه از ساعت 16 و اجرای نمایش گروه زورخانه ای شاه کرم در سالن اجتماعات حضرت ولی عصر(عج) فرهنگسرای ولاء برپا می شود.

علاقه مندان جهت حضور در این همایش می توانند به فرهنگسرای ولا واقع در شهرري، ميدان نماز مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33380303 تماس بگیرند.
نظر شما