چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۷
کد خبر: ۸۱۵۲۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
برنامه‌های رمضانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصویب شد؛
سازمان فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان ویژه‌برنامه «شبی در کهکشان‌ها» را در بوستان جنگلی یاس و ویژه‌برنامه‌های شاخص این ماه را در نقاطی چون اراضی عباس‌آباد، برج میلاد، باغ‌موزه قصر، دریاچه شهدای خلیج فارس و بوستان‌های جوانمردان، ولایت و یاس با تمرکز بر بحث قرآن و نهج‌البلاغه برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، جلسه شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران روز گذشته به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری به ارایه گزارش برنامه‌های پیش‌بینی شده در ماه مبارک رمضان پرداختند.
  
ویژه‌برنامه «شبی در کهکشان‌ها» در بوستان جنگلی یاس
در این جلسه مقرر شد تا سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه‌ «شبی در کهکشان‌ها» را امسال با ارتقای حجم و کیفیت کار و افزایش طول دوره زمانی اجرا در فضای باز بوستان جنگلی یاس برگزار کند.
  
بر اساس تدبیر محمدباقر قالیباف همه فعالیت‌های شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان متمرکز بر بحث قرآن و نهج‌البلاغه خواهد بود و به همین منظور مراسم‌های قرآنی اعم از جمع‌خوانی و فردخوانی در مساجد، حسینیه‌ها و محافل قرآنی تقویت و خروجی‌های فرهنگ قرآنی در حوزه شهروندی نیز در ویژه برنامه‌های میدانی به نمایش گذاشته می‌شود.
  
همچنین در تعیین زمان‌بندی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان نیز شورای راهبردی به این نتیجه رسید تا زمانی که برنامه مساجد در روزهای ماه مبارک رمضان ادامه دارد، از اجرای برنامه‌های میدانی پرهیز شده و عمده فعالیت‌ها پس از ساعت 22 به صورت پرحجم برگزار شود.
  
بر اساس تاکید دکتر قالیباف، شهرداران مناطق 22 گانه شهر تهران موظف هستند تا در ماه مبارک رمضان سال جاری تنها منطبق با سیاست‌های حوزه فرهنگی شهرداری تهران اقدام به اجرای برنامه‌ها در سطح مناطق کنند. شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران همچنین در جریان این جلسه مصوب کرد تا ویژه برنامه‌های شاخص ماه مبارک رمضان شهرداری تهران از سوی سازمان فرهنگی و هنری در نقاطی همچون اراضی عباس آباد، برج میلاد تهران، باغ موزه قصر، دریاچه شهدای خلیج فارس، بوستان‌های جوانمردان، ولایت، جنگلی یاس و ... برگزار شود.
نظر شما