پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۰
کد خبر: ۸۱۵۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
برنامه‌های ادبی فرهنگسراهای تهران در روزهای پیش رو؛
فرهنگسراها و مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در روزهای ۱۰ تا ۱۵ خرداد میزبان برنامه‌های ادبی و کتابخوانی متنوعی با حضور استادان این حوزه مانند ناصر فیض، حمیدرضا شکارسری، علی رافعی، میلاد عرفان‌پور هستند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،‌ فرهنگسراها و مراکز فرهنگی هنری پایتخت از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ خرداد برنامه‌های ادبی متعددی در حوزه شعر، داستان، حافظ‌خوانی، ترانه‌سرایی و... برگزار می‌کنند.
  
کانون باران شعر فرهنگسرای ملل، در 11 خرداد از ساعت 16 تا 18 مهمان نشست ادبی و شعرخوانی و شاهنامه‌خوانی استاد جیرودی و علاقه‌مندان به این حوزه است. روز 12 خرداد نیز کانون مفاخر ایران زمین در همین فرهنگسرا نشست ادبی و شعرخوانی با حضور خانم احمدی را در ساعت 16 برگزار می‌کند.
 
دوره‌های مقدماتی و پیشرفته کارگاه داستان‌نویسی نیز با حضور محمدجواد جزینی 11 خرداد در فرهنگسرای ابن‌سینا (منطقه 2) برگزار می‌شود.
 
این فرهنگسرا همچنین، میزبان جلسات بررسی تأثیر نهج‌البلاغه در ادبیات معاصر با حضور میلاد عرفان‌پور (11خرداد، ساعت 18) و جلسه تفسیر مثنوی معنوی با سخنرانی دکتر علی رافعی (12 خرداد، ساعت 17) و نشست حافظ‌خوانی و حافظ‌شناسی با حضور کوروس احمدی‌فر (11 خرداد، ساعت10) است.
 
فرهنگسرای فردوس برنامه عصر شعر مثنوی‌خوانی را با حضور استاد قدمعلی سرامی در روز 11 خرداد، ساعت 16 برگزار می‌کند. 

ناصر فیض نیز در محفل طنز خندیشه سالن اجتماعات اندیشه ساعت 17 روز 11 خرداد حضور می‌یابد و با علاقه‌مندان به این حوزه دیدار می‌کند.

کتابخانه گلستان برنامه «بشنو از نی» را که سلسله جلسات شرح و تفسیر داستان‌های مثنوی است با حضور استاد کریم سلگی در روز 11 خرداد، ساعت 17 برگزار می‌کند.

حمیدرضا شکارسری مهمان سلسله نشست‌های هفتگی نقد شعر کانون ادبی فرهنگسرای بهمن است. نشست این هفته فرهنگسرای بهمن روز 12 خرداد از ساعت 16 تا 18 برگزار می‌شود.
 
نشست ادبی شاهنامه‌خوانی فرهنگسرای بهاران نیز با حضور رسول نجفیان و جمعی از دوست‌داران و علاقه‌مندان ادبیات کهن ایرانی ساعت 15، روز 12 خرداد برگزار می‌شود.
برچسب ها: فرهنگسرا
نظر شما