پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۰
کد خبر: ۸۱۵۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
با حکم رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛
محمود صلاحی در حکمی اعضای شورای سیاست‌گذاری چهارمین جشنواره تئاتر شهر را منصوب و بر استفاده از گروه‌ها و هنرمندان فعال عرصه تئاتر در فرهنگسراها تاکید کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، محمود صلاحی رییس سازمان فرهنگی هنری در حکمی امیر عبدالحسینی را به عنوان رییس و محمود عزیزی، حسین مسافر‌آستانه، ایرج راد، رحمت امینی، قطب‌الدین صادقی، شهرام کرمی، مرضیه برومند را به عنوان اعضای شورای سیاست‌گذاری منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: جریان‌سازی و تاثیرگذاری در هنر تئاتر، بهره‌مندی از ظرفیت جامعه حرفه‌ای،  شناسایی و جذب گروه‌های جوان، موضوع محور بودن تئاترها، امکان استفاده از گروه‌ها و هنرمندان فعال عرصه تئاتر در فرهنگسراها، تاکید و تمرکز بر گونه‌های مختلف تئاتر، توجه به متن و نمایشنامه به عنوان زیرساخت‌ شکل‌گیری اجرای تئاتر و تناسب آثار جشنواره با هدف‌ها و سیاست‌های سازمان از جمله مواردی است که انتظار می‌رود در برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر شهر مدنظر قرار گیرد.
 
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران چهارمین جشنواره تئاتر شهر را در ۶ بخش تئاتر صحنه‌ای، کودک و نوجوان، باران، خیابانی، مسابقه نمایشنامه‌خوانی و نمایشنامه‌نویسی و مدرسه تئاتر در شهریورماه ۱۳۹۴ برگزار می‌کند.

مطالب مرتبط
نظر شما