پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۱
کد خبر: ۸۱۵۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
آثار مختلف هنری از جمله نگارگری، عکاسی و خوشنویسی در فرهنگسراهای مناطق مختلف پایتخت و مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نمایش در می‌آید.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمایشگاه‌های مختلفی با محوریت حفظ یاد و خاطره امام خمینی(ره) و به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) در فرهنگسراها و مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری در تاریخ ۱۶ تا ۲۲ خرداد در حال برگزاری است.
 
در بخش هنر عکاسی، نمایشگاه عکس آشنایی دانش‌آموزان با سبک معماری و تاریخچه فرهنگی و تاریخی منطقه در نگارگذر فرهنگسرای اخلاق از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ خرداد، ساعت ۹ تا ۱۷ آماده بازدید علاقه‌مندان است.
 
«خورشید انقلاب» و «سفر عشق» عنوان دو نمایشگاه عکس دیگر به مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت جانسوز امام خمینی(ره) است که اولی تا ۲۶ خرداد در نگارخانه بهاران و دومی درخانه فرهنگ ولیعصر تا ۲۱ خرداد دایر خواهد بود.

در همین بخش، نمایشگاهی با عنوان عکس امام خمینی از ولادت تا رحلت با مشارکت موسسه تنظیم و نشر آثار امام تا ۲۱ خردادماه در گالری شماره ۱ فرهنگسرای خاوران از ساعت ۸ تا ۱۸ در حال برپایی است.

آثار و احوالات رهبر و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دستخوش برپایی نمایشگاه کتابی با عنوان «پابه پای آفتاب» در کتابخانه بهاران تا تاریخ ۲۱ خرداد ماه شده است.

نمایشگاه شمیم عشق به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره) شامل نمایشگاه کتاب با موضوع امام خمینی (ره) و مسابقه کتابخوانی صحیفه انقلاب تا ۱۸ خرداد در کتابخانه علامه طباطبایی واقع در فرهنگسرای کار برگزار می‌شود.

همچنین «زندگی امام از دریچه دوربین» عنوان نمایشگاهی است که به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نگارگذر دایمی خاتم (ص) در حال برگزاری است.

نمایشگاه نو شمایل‌نگاری با ارائه آثار نمایشگاه سیدمحمدحسین میرباقری نیز تا ۱۹خرداد – ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارخانه آبی منطقه ۱۳ پذیرای علاقه‌مندان است.
 
کتابخانه شهید امیر کاشانی نیز تا ۲۲ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۸ بعدازظهر نمایشگاه کتابی با عنوان «بت شکن زمان» برگزار خواهد کرد.

ولادت حضرت مهدی(عج) نیز دستمایه برپایی برگزاری نمایشگاه‌های مختلفی در این زمینه شده است. «مشق ظهور» عنوان نمایشگاه خوشنویسی است که به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) در گالری شماره ۲ فرهنگسرای خاوران در تاریخ ۱۶ تا ۲۱ خرداد برگزار می‌شود.

در همین زمینه نمایشگاه کتابی با عنوان «صبح امید» با موضوع زندگی و نشانه‌های ظهور امام زمان (عج) در همین تاریخ در کتابخانه بهاران دایر است که آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.
 
همچنین «مینیمال» عنوان نمایشگاه گروهی عکاسی است که از تاریخ ۲۱ خردادماه در فرهنگسرای این سینا به مدت یک هفته از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.


برچسب ها: فرهنگسرا ، نمایشگاه
نظر شما