سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۶
کد خبر: ۸۱۷۴۹
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
نشست‌های مختلف ادبی در قالب شعرخوانی و داستان‌نویسی در فرهنگسراهای مناطق مختلف پایتخت و مراکز وابسته به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نشست های ادبی و شعرخوانی و نقد و بررسی اشعار، همچنین نشست‌های تخصصی داستان نویسی تا تاریخ 5 تیر پذیرای علاقه مندان است.

انجمن شعر و ترانه ایران زمین در تاریخ 31 خرداد، ساعت 17:30،کارگاه داستان نویسی با حضور محمد جواد جزینی در تاریخ 1 تیر، همچنین بررسی تاثیر نهج البلاغه در ادبیات معاصر با حضور میلاد عرفان پور در همین تاریخ، ساعت 18 و چهارشنبه های غزل با خوانش و نقد و بررسی غزل امروز با حضور مهدی فرجی در 3 تیر ساعت17:30 عنوان برنامه های فرهنگسرای ابن سینا در هفته جاری است.

در 4 تیر عصر شعر و ترانه در ساعت 15 تا 18 در آمفی تئاتر ارسباران برگزار می شود.

سلسله جلسات نقد و بررسی اشعار با حضور شاعران جوان تحت عنوان از شعر تا غزل در 3 تیر ساعت 18 تا 20 در فرهنگسرای هنگام دایر خواهد بود.

علاقه مندان به ترانه سرایی می توانند در تاریخ 31 خرداد ساعت 17 به انجمن ترانه فردوس در فرهنگسرای فردوس مراجعه کرده و در نشست آموزش ترانه سرایی با حضور بهروز یاسمی شرکت کنند.

محفل شعرخوانی همراه با تقد و بررسی با عنوان حماسه شعر در خانه فرهنگ نور منطقه 5 در تاریخ 1 تیر ساعت 17 پذیرای علاقه مندان است.

دوستداران داستان و نویسندگی می توانند در تاریخ 31 خرداد تا 2 تیر ساعت 16 به فرهنگسرای سرو مراجعه کنند تا در نشست های تخصصی داستان نویسی با حضور ابوالفضل درخشنده شرکت کنند.

کانون ادب فارسی آموزش شعر نویسی و شعر خوانی را در تاریخ 4 تیر ساعت 15 تا 18 توسط اعضای کانون شعر پارسی در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می کند.

سالن اجتماعات فرهنگسرای خاوران در تاریخ 31 خرداد ساعت 16 تا 18 به کارگاهی درباره آشنایی با سبکهای ادبیات و نقد و بررسی آثار هنرجویان می پردازد.

حمیدرضا شکارسری منتقد وشاعر کشور در نشست کانون ادبی در تاریخ 4 تیر ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای بهمن به نقد شعر می پردازد.

مجتمع فرهنگی هنری شیخ صدوق (ره) در منطقه 20 از سوی کانون ادبی فرصت به برگزاری محفلی با حضور شاعران و پیشکسوتان ادب در شهر ری 1 و 2 تیر، ساعت16 تا 17 می پردازد.

کانون شعر الف و عصرانه با شعر، نشست شعر و ادب را در تاریخ 31 خرداد ساعت 18و 1 تیر ساعت 17در خانه فرهنگ تهرانسر برگزار می کند.

نظر شما