چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۸
کد خبر: ۸۱۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
از شنبه ششم تیرماه تا عید سعید فطر، در مجموعه تفریحی توچال
فرهنگسرای بام تهران در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد با مجموعه برنامه‌های «ضیافت آسمان» در ایستگاه شماره یک تله کابین توچال میزبان شهروندان روزه‌دار است.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه برنامه‌های «ضیافت آسمان» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان و همکاری شبکه ۳ سیما هر شب در فرهنگسرای بام تهران در مجموعه تفریحی توچال میزبان شهروندان است.
 
این برنامه از شنبه ۶ تیر تا پایان ماه مبارک رمضان، هر شب از ساعت ۱۹ تا ۱ بامداد با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری پذیرای سه هزار نفر از شهروندان است.

فرهنگسرای بام تهران میزبان «ضیافت آسمان» می‌شود

رادیو آسمان، برگزاری مسابقه‌های تیراندازی و اسب‌ سواری، شهربازی کودکان، اجرای مسابقه‌های فرهنگی و هنری و بیش از ۵۰ غرفه نمایشگاهی بخش‌های مختلف «ضیافت آسمانی» بوده و بخش ایستگاهی مراسم نیز با اجرای سیدجواد هاشمی و ابوالفضل آقاخانی ساعت ۲۳ از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.
 
شهروندان روزه‌دار برای حضور در مراسم باید از طریق مراجعه به ۳۵ فرهنگسرای شهر تهران یا پایگاه اینترنتی فرهنگسرای بام تهران و یا تماس با شماره تلفن ۹۶۶۵۹۶۶۵ ثبت نام کرده و ۲ ژتون رایگان مراسم افطاری و ورودیه مجموعه فرهنگی توچال را دریافت کنند. همچنین از تمام فرهنگسراهای پایتخت وسیله ایاب و ذهاب برای حضور در این ضیافت آسمانی مهیا است.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند و یا به سایت اینترنتی فرهنگسری بام تهران به نشانی bametehran.farhangsara.ir مراجعه کنند.
نظر شما