جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۱
کد خبر: ۸۱۸۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
ششمین شب ویژه برنامه شب های نقره ای برگزار می شود
در ششمین برنامه شب های نقره ای فیلم سینمایی «شیفت شب» به کارگردانی نیکی کریمی بامداد نهم تیر ماه در ایوان شمس به روی پرده می رود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ پنجمین برنامه شب های نقره ای شب گذشته هفتم تیر با نمایش فیلم تاج محل محصول حوزه هنری با حضور عوامل فیلم در ایوان شمس برگزار شد و امشب نهم تیرماه در ششمین برنامه خود میزبان فیلم شیفت شب نیکی کریمی خواهد بود.

نمایش «شیفت شب» در ایوان شمس

شیفت شب به کارگردانی و تهیه کنندگی نیکی کریمی روایت زنی به نام ناهید است که در خیابان‌های تهران به دنبال شوهرش می‌گردد تا راز زندگی‌شان را کشف کند. این فیلم با بازی محمدرضا فروتن، لیلا زارع، گوهر خیراندیش، سحر قریشی، امیر آقایی و حسین پاکدل همراه است.

نمایش «شیفت شب» در ایوان شمس

شب های نقره ای اختصاص به اکران فیلم های روز سینمای ایران دارد و از شامگاه پنجشنبه چهارم تیرماه آغاز شده و تا سیزدهم این ماه ادامه خواهد داشت که فروش بلیت در این ده شب به صورت همت عالی بوده و تمامی وجوه دریافتی آن به صندوق بیمه بیکاری خانه سینما واریز خواهد شد.

علاقمندان می توانند بلیت خود را به صورت اینترنتی از سایت سینما تیکت و ایران کنسرت تهیه نمایند و یا به صورت حضوری یک ساعت قبل از شروع سانس (ساعت 23)  به ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه کنند.

نظر شما