پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۷
کد خبر: ۸۱۹۵۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
شب گذشته و در دهمین برنامه ضیافت آسمان فرهنگسرای بام تهران
دهمین شب از برنامه ضیافت آسمان بر بام تهران در ایستگاه شماره یک توچال همزمان با فرارسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع) میزبان بازیگران فیلم قرآنی یاسین بود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ دهمین شب از برنامه ضیافت آسمانی بر بام تهران همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی (ع) برگزار شد و فرهنگسرای بام تهران در دو بخش نمایشگاهی و صحنه ای میزبان جمع کثیری از شهروندان روزه دار تهران بود.

بخش صحنه ای مراسم ساعت 22 با قرائت قرآن مجید، اجرای دو قطعه توسط گروه تواشیح بقیه الله آغاز شد. سپس از یوسف مرادیان و جعفر کرمی دو بازیگر سینما و تلویزیون دعوت به عمل آمد تا بر روی صحنه حاضر شوند. یوسف مرادیان و جعفر مرادی، در فیلم سینمایی یاسین که این روزها بر پرده سینما اکران می شود همبازی هستند.

بازیگران فیلم سینمایی یاسین در بام تهران

این فیلم با مضمون قرآنی و به تهیه کنندگی محسن علی اکبری که خود در مراسم حضور داشت، ساخته شده است. مرادیان به اشاره به اتفاقاتی در ابتدای کار بازیگری، از تغییر مسیر زندگی اش به سمت قرآن گفت و از حضور مستمرش در فیلم های مذهبی اظهار خشنودی کرد. در ادامه جعفر کرمی نوجوان که در فیلم یاسین نقش قاری قرآن را بازی می کند، چند آیه ای از قرآن را قرائت کرد. در شب های قدر نیز سریالی با بازی یوسف مرادیان پخش خواهد شد.

در بخش بعدی مراسم محمود حبیبی از شاعران آیینی کشورمان، چند بیت با حال و هوای امیرالمومنین حضرت علی(ع) تقدیم حضار کرد. حسن ختام برنامه هم حضور حجت الاسلام سرلک بود.

سرلک با اشاره به شب های قدر، آن را شب های توبه نامید که خداوند فرصتی برای بندگان قرار داده تا بیرق منیت ها و حذف خدا را بر زمین نهاده و خطاب به خدا بگویند «خدایا تو آره، من نه». سرلک ادامه داد در این مسیر هرچه قدر در برابر خدا شکسته تر باشیم، خداوند بیشتر کار ما را راه می اندازد.

بازیگران فیلم سینمایی یاسین در بام تهران

ویژه برنامه ضیافت آسمان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با همکاری شبکه سه سیما تا پایان ماه مبارک رمضان، تا نیمه‌های شب در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه شماره یک تله کابین توچال برگزار می شود. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می توانند به صورت رایگان از طریق تلفن گویا 96659665 و یا سایت اینترنتی    فرهنگسری بام تهران به نشانیbametehran.farhangsara.ir  ثبت نام کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

نظر شما