شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۲
کد خبر: ۸۱۹۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
چهاردهمین برنامه ضیافت آسمان بر بام تهران برگزار شد
شامگاه جمعه 19 تیر، چهاردهمین ویژه برنامه ضیافت آسمان فرهنگسرای بام تهران در فضایی شاد برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ برنامه ضیافت آسمان بر بام تهران شب گذشته میزبان هزاران نفر از مردم پایتخت بود. ازدحام جمعیت به حدی بود که در بخش صحنه ای، جایی برای نشستن نبود و بعضی از مخاطبان ایستاده برنامه را دنبال می‌کردند.

رادیو فرهنگسرا از ساعت 19 برنامه خود را آغاز کرد و در آخرین گزارش این رادیو، هانیه جوادی منش با پیرمردی که داخل شهربازی نشسته بود صحبت کرد و و او را به حال و هوای گذشته برد. اجرای برنامه های آیینی در بخش نمایشگاهی ضیافت آسمان از توسط گروه فرهنگی هنری شیدا، اختصاص به برگزاری مراسم آیینی استان مازندران داشت و هنرمندان این قسمت، برنامه خود را به مردم شهر ساری تقدیم کردند.

شب گذشته همچنین هنرمندان برنامه پاتوق نقاشان تهران هم مثل پنج شنبه ها و جمعه های گذشته در سطح نمایشگاهی حضور داشتند.

تقدیر سرلک از مردم برای حضور در روز قدس

بخش استیج مراسم ساعت 22.30 آغاز شد. اولین میهمان برنامه حجت الاسلام سرلک بود. وی بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان را به مردم تبریک گفت و از آنها خواست تا از فرصت باقی مانده استفاده کنند. سرلک اضافه کرد: «به دل دوست به هر حیله رهی باید کرد». این شب ها و روزها، ایام ارتباط گرفتن با خدا و طلب بخشش است.

سرلک در ادامه از مردمی که با دهان روزه به وظیفه خود عمل کرده بودند و به راهپیمایی روز قدس آمده بودند، تشکر کرد.

در بخش بعدی برنامه ضیافت آسمان بازیگر خوش‌خنده سینما و تلویزیون رضا توکلی میهمان مراسم بود. رضا توکلی که پایه ثابت سریال های ماه رمضان است، عدم حضور امسالش را کم سعادتی دانست و گفت: بازی کردن در سریال‌های ماه رمضانی سعادت می‌خواهد که من امسال بی نصیب ماندم.

سریالی که 12 بار از تلویزیون پخش شده است

سیدجواد هاشمی مجری مراسم هم از اولین کار مشترک خود با رضا توکلی گفت. سریالی به نام «سیمرغ» که درباره زندگی شهید کشوری بود و در زمان خودش مخاطبان زیادی را پای تلویزیون نشانده بود.

رضا توکلی در ادامه درباره «یاسین» یکی از فیلم هایی که روی پرده سینما درحال اکران است، گفت که با پول شخصی کارگردان ساخته شده و از مردم خواست تا با حمایت خود از فیلم یاسین باعث شکل‌گیری سینمای مستقل در ایران شوند.

وی در ادامه درباره سریال او یک فرشته بود گفت که بعد از گذشت چند سال، همچنان مردم با آن شخصیت، رضا توکلی را می‌شناسند. سریالی که تا به امروز 12 بار از شبکه های مختلف سیما بازپخش شده است.

از دیگر میهمانان ضیافت آسمان در بخش های مختلف دو خواننده جوان، مهدی ملک لو و محمد مطلب  بودند که محمد مطلب علاوه بر خوانندگی، کار دوبله و گویندگی هم می‌کند. وی قبل از اجرای اولین قطعه از موسیقی خود به درخواست ابوالفضل آقاخانی، نریشن ویژه ای برای ویژه برنامه ضیافت آسمان بر بام تهران گفت.

اما قسمت پرهیجان هر شب برنامه، قرعه کشی و هدیه سفر مشهد مقدس به یک خانواده بود. شب گذشته با تصمیم محمود احمدی، مدیرکل فرهنگی بنیاد مستضعفان هدیه سفر به مشهد مقدس نصیب دو خانواده شد.

در بخش پایانی برنامه نیز پیمان طالبی شاعر جوان و خوش صدا آخرین میهمان ویژه برنامه ضیافت آسمان بود که با خواندن دو قطعه شعر با مضمون ماه مبارک رمضان و حضرت علی(ع) برنامه را به پایان رساند.

ویژه برنامه ضیافت آسمان به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاونت امور فرهنگی و اجتماعی بنیاد مستضعفان و شبکه سه سیما هر شب در فرهنگسرای بام تهران، واقع در ایستگاه شماره یک توچال در حال برگزاری است.

مطالب مرتبط
نظر شما