پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۴
کد خبر: ۸۲۰۳۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
مهدی محمدی از ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خبر داد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برپایی ایستگاه‌های فرهنگی برای ارائه خدمات به نمازگزاران و برگزاری جشن مغفرت به مناسبت عید فطر خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی محمدی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: در روز عیدفطر امسال ۱۰ ایستگاه فرهنگی در جوار مصلی امام خمینی(ره)‌ با ارائه محصولات فرهنگی پذیرای شهروندان پایتخت است.
 
وی با اشاره به تولید محصولات فرهنگی گوناگون به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید فطر در این سازمان تصریح کرد: محصولات فرهنگی به ویژه با رویکرد و نگاه ویژه به مخاطب کودک طراحی شده است؛ این محصولات شامل پازل‌های کودک، مجموعه‌ روزهای به یادماندنی شامل شعر، داستان و معما با موضوع جورچین و محوریت فرهنگی ماه مبارک رمضان و روز عید فطر در اختیار نمازگزاران در مصلی امام خمینی(ره) قرار می‌گیرد.
 
مهدی محمدی در توضیح دیگر برنامه‌های این سازمان افزود: همزمان با روز عید فطر ‌در پنج نقطه شامل فرهنگسراهای خاوران، بهمن، رازی، اشراق و فرهنگسرای موقت بام تهران جشن مغفرت با ارائه ویژه‌برنامه‌های صحنه‌ای با استفاده از جلوه‌های فرهنگی هنری گوناگون در برنامه‌ای شاد و سرگرم‌کننده میزبان شهروندان است.

نظر شما