چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۴
کد خبر: ۸۲۰۴۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
شامگاه سه شنبه 23 تیر ماه هجدهمین برنامه ضیافت آسمان بر بام تهران متاثر از اعلام نتیجه توافق هسته ای ایران با کشورهای 1+5 در ایستگاه یک مجموعه توچال برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، برنامه ضیافت آسمانی بر بام تهران که هر شب از ساعات 19 تا 24 میزبان شهروندان تهرانی است، شب گذشته ساعاتی بعد از اعلام توافق هسته ای کشورمان برگزار شد.

این برنامه در بخش صحنه ای از ساعت 22 با اجرای ابوالفضل آقاخانی و سید جواد هاشمی ادامه پیدا کرد. همزمان با موفقیت مذاکره کنندگان ایران در رسیدن به توافق هسته ای با کشورهای 1+5، فضای بسیار شادی بر برنامه ضیافت آسمان حاکم بود و مردم ضمن همخوانی با ترانه های ملی پخش شده در مراسم، نظاره گر نورافشانی بام تهران بودند.

جشن مردمی هسته‌ای در بام تهران

میهمان اول برنامه جانباز دفاع مقدس حاج علی فریدونی که هر دو دستش را در جنگ تحمیلی از دست داده بود و حضار به صورت ایستاده بیش از یک دقیقه ایشان را مورد تشویق قرار دادند. وی با تبریک موفقیت سرداران دیپلماسی کشورمان، منطق مردم ایران در مواجهه با دنیا را بسیار باارزش‌تر از صدها بمب اتم دانست. وی با اشاره به حمایت 30 کشور از صدام در جنگ تحمیلی، دلیل ایستادگی مردم ایران از نوجوان تا پیرمرد را برای دفاع از استقلال و ناموس کشور عنوان کرد.

در بخش بعدی برنامه از بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون فخرالدین صدیق‌شریف دعوت به عمل آمد. وی موفقیت حاصل شده را به ملت ایران تبریک گفت و آن را به نفع آینده کشور دانست. این بازیگر در ادامه نسبت به واکنش مردم به نقش‌های مختلفی که بازی کرده گفت: بین نقش و واقعیت در نگاه بعضی از مردم تفاوت وجود ندارد و این تقابل در بعضی موارد نسبت به نقش های منفی اتفاق می افتد. 

صدیق شریف، کم کاری خود در این روزها را به دلیل رد کردن سناریوهای ضعیف پیشنهادی عنوان کرد. وی بازی در نقش حضرت حافظ را از بزرگترین آرزوهای دوران بازیگری خود دانست.

جشن مردمی هسته‌ای در بام تهران

در بخش پایانی برنامه و پس از اجرای قرعه‌کشی سه کارت هدیه 2 میلیون ریالی و سفر زیارتی یک خانواده به مشهد مقدس، حجت الاسلام سرلک به صحنه دعوت شدند. ایشان ضمن یادآوری این نکته که خداوند به نماز و روزه و سایر عبادات ما نیازی ندارد، این اعمال را نشانه اظهار بندگی ما در مقابل پرودگار دانست. «اینکه ما دستمان را به سمت خدا دراز می کنیم و نگاهمان را به او می اندازیم به این دلیل است که در نگاه خدا قرار گیریم.»

ضیافت آسمان بر بام تهران به همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و شبکه سه سیما تا جمعه شب میزبان مردم تهران است. علاقه‌مندان برای ثبت نام می توانند با شماره 96659665 تماس بگیریند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر ۱۸۳۷ را شماره گیری کنند و همچنین می توانند به سایت اینترنتی فرهنگسری بام تهران به نشانی bametehran.farhangsara.ir مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما