جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۵
کد خبر: ۸۲۰۶۸
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
با عنوان ویژه برنامه جشن معفرت و در فرهنگسرای بام تهران:
ویژه برنامه «ضیافت آسمان بر بام تهران» آخرین برنامه خود را با عنوان «جشن مغفرت» شامگاه جمعه و همزمان با اعلام عید سعید فطر با حضور گسترده مردم به پایان رساند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران؛ ویژه‌ برنامه ضیافت آسمان بر بام تهران که شب‌های ماه مبارک رمضان ایستگاه شماره یک توچال را به فضایی متفاوت تبدیل کرده بود؛ آخرین شب خود را پشت سر گذاشت و در طول بیش از 20 شب اجرا میزبان بیش از 100هزار نفر از روزه‌داران بود.

«جشن مغفرت» بر بام تهران که آخرین ویژه برنامه «ضیافت آسمان» بود؛ با اجرای سیدجواد هاشمی و ابوالفضل آقاخانی در حالی برگزار شد که در همان دقایق ابتدایی دیگر جایی برای نشستن حضار باقی نمانده بود و اجرای مراسم آتش‌بازی بر زیبایی و هیجان برنامه افزوده بود.

جشن عید فطر در بام تهران

این ویژه برنامه در بخش ابتدایی میزبان حجت الاسلام سرلک بود. وی با تبریک عید فطر، از این روز به عنوان روزی که ما به فطرتمان نزدیک تر می شویم، یاد کرد. سرلک در ادامه بر این نکته تاکید کرد که اگر صد سال یا بیشتر هم زندگی کنیم، باید بدانیم که برای خداییم و نباید عواطفمان را با کسی غیر از او تقسیم کنیم. 

جشن عید فطر در بام تهران

در بخش بعدی برنامه از آقایان خان‌محمدی فرماندار شمیرانات، پرهیزکار مدیرعامل مجموعه توچال و احمدی مدیرکل فرهنگی بنیاد مستضعفان به عنوان دست اندرکاران اجرای این برنامه دعوت به عمل آمد. خان‌محمدی از تصمیم همکاری آقایان قنبری و صلاحی برای اجرای این برنامه به صورت پایلوت در بام تهران گفت و از هر دوی آنها به خاطر اجرای موفق این برنامه تشکر کرد و در پایان پیروزی هسته‌ای را به مردم کشور تبریک گفت.

پرهیزگار نیز با تشکر از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاونت سیمای جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی، به تایید این برنامه توسط آقای صلاحی به عنوان چهار برنامه از بین صد برنامه موفق تهران اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد این برنامه‌ها در شب‌های تابستان ادامه یابند. احمدی نیز با اشاره به وداع با ماه رمضان و وداع با همراهان این شب های برنامه ضیافت آسمان، از دست اندرکاران این برنامه تشکر کرد. 

جشن عید فطر در بام تهران

گفتگو با دو بازیگر سینما و تلوزیون عمار تفتی و پوراندخت مهیمن از دیگر بخش‌های جشن مغفرت بود. این دو بازیگر از تجربه کار مشترکشان در سریال ویژه شب قدر شبکه سه گفتند و عمار تفتی مخاطبان را به دیدن فیلم‌سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده که به زودی قرار است به نمایش دربیاید دعوت کرد.

جشن عید فطر در بام تهران

اجرای موسیقی توسط «سعید شهروز» خواننده قدیمی کشور حال و هوایی متفاوت به آخرین شب ضیافت آسمان داد. اجرای قطعاتی قدیمی از آلبوم غزلک با استقبال ویژه از سوی مخاطبان مواجه شد.

جشن عید فطر در بام تهران

اجرای موسیقی توسط آقای خوانساری و خواندن دعای وداع با ماه مبارک رمضان آخرین بخش‌های آخرین ویژه برنامه «ضیافت آسمان بر بام تهران» با عنوان «جشن مغفرت» بود.

ضیافت آسمان بر بام تهران به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی بنیاد مستضعغان انقلاب اسلامی و شبکه سه سیما از دهم ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر در فرهنگسرای بام تهران واقع در ایستگاه شماره یک توچال برگزار شد.
نظر شما