شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۸
کد خبر: ۸۲۰۸۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
در نشست نقد شعر فرهنگسرای بهمن:
محفل نقد و بررسی شعر با کارشناسی حمیدرضا شکارسری روزهای چهارشنبه در نخستین فرهنگسرای پایتخت برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سلسله نشست نقد شعر با هدف ارائه حرف هایی تازه در حوزه ادبیات و شعر و شناخت استعداد های تازه، روزهای چهارشنبه در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.

حمیدرضا شکارسری مجری کارشناس این محفل ادبی گفت: در هر جلسه از این محفل تلاش می کنیم که حرف های تازه ای در حوزه جریان شناسی ادبی، مباحث مختلف زبان شناسی و مسائل روز ادبی مطرح کنیم.

وی افزود: در این نشست با خواندن شعرهای اعضای انجمن، تلاش می کنیم اشعار ایشان را به نقد بکشیم. در نهایت بهترین شعرها را انتخاب می شود و کتابی به عنوان هدیه به شاعر شعر برگزیده اهدا خواهد شد.

شاعر «چراغانی بی دلیل» بیان کرد: هدف کلی از برگزاری این نشست پیدا کردن استعدادهای درونی و رشد و ارتقای افرادی است که در نشست شرکت می کنند. همچنین در این محفل شاعرانی که اغلب از شعرای مطرح هستند حضور دارند که به روند بهتر این نشست کمک خواهد کرد.

حمیدرضا شکارسری، شاعر و منتقد ادبی آثاری همچون تنها برف کوچ نکرده است، چراغانی بی‌دلیل، از تمام روشنایی‌ها، پیرتر از خود، از سکوت به حرف، شلیکم کن پیش از آنکه باروتم نم بکشد! و... را در کارنامه ادبی خود دارد.

علاقه مندان برای حضور در این نشست می توانند روزهای چهارشنبه ساعت 17 به فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه نواب، میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 55058892 تماس بگیرند.
نظر شما