جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۵
کد خبر: ۸۲۰۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان خبرداد:
در پی دیدارهای رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هنرمندان عرصه‌های مختلف؛ هنرمندانی از جامعه حرفه‌ای موسیقی، آواز، شعر و هنرهای سنتی با محمود صلاحی دیدار کردند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری از دیدار رئیس سازمان با جامعه حرفه‌ای هنر خبرداد. مرتضی امیری اسفندقه شاعر، فواد حجازی آهنگساز، ناصر چشم‌آذر آهنگساز و موسیقیدان پیشکسوت، علی جهاندار خواننده آواز اصیل ایرانی و ایرج نعیمایی خوشنویس و کارشناس ارشد هنرهای سنتی از جمله هنرمندانی بودند که در این نشست حضور داشتند.
 
عبدالحسینی درباره چرایی این نشست‌ها گفت: طبیعی است که این دیدارها برای ارتقای سطح مباحث هنری در فرهنگسراها و مراکز سازمان است و موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد.
 
معاون هنری سازمان با اشاره به جامع و مستمر بودن حضور هنرمندان در سازمان فرهنگی هنری و دیدار آن‌ها با رئیس سازمان عنوان کرد: دیدار امروز بیشتر در حوزه موسیقی، شعر و هنرهای سنتی شکل گرفت و در دیدارهای آینده که بناست به صورت هفتگی و مستمر ادامه داشته باشد به سایر شاخه‌های تخصصی هنر پرداخته خواهد شد.
 
امیر عبدالحسینی حضور هنرمندان را بهانه‌ای برای اضافه شدن بخش‌ها و شاخه‌های متفاوت به فعالیت‌های هنری سازمان دانست و اضافه کرد: حضور این هنرمندان در برنامه‌های جاری و ساری سازمان می‌تواند به این برنامه‌ها ابعاد حرفه‌ای‌تری بدهد و بهانه‌ای برای شکل‌گیری برخی از رویداد‌ها و اضافه شدن آنها به فعالیت‌های معاونت هنری باشد.
نظر شما