چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۱
کد خبر: ۸۲۲۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
در نشست هفتگی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مدیران و معاونان مطرح شد:
نشست هفتگی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مدیران فرهنگی هنری مناطق 22 گانه شهر تهران، روسای فرهنگسراهای پایتخت و معاونین و مدیران ارشد این سازمان عصر روز گذشته برگزار شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام ناصری پور سرپرست معاونت فرهنگی گزارشی از روند واگذاری 256 کتابخانه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به سازمان فرهنگی هنری ارائه کرد و گفت: از این تعداد، 34 کتابخانه مستقل و مابقی زیرنظر سرای محلات و یا معاونت امور اجتماعی و فرهنگی مناطق 22 گانه هستند.

وی اضافه کرد: بعضی از مناطق کتابخانه‌ها را تحویل گرفته و تعدادی هم در آستانه تحویل کامل کتابخانه‌ها هستند. به دستور رئیس سازمان، حداکثر تا 25 مرداد پروسه انتقال کتابخانه‌ها به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به سرانجام خواهد رسید.

۲۵۶ کتابخانه جدید تا پایان مرداد تحویل سازمان فرهنگی هنری می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه ضیافت آسمان در بام تهران گفت: خوشحالیم که این ماموریت فرهنگی که متناسب با ماه مبارک رمضان و فرهنگ دینی ما بود، به خوبی انجام شد. جا دارد از تلاش‌های مهندس سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان، دکتر قنبری معاون فرهنگی بنیاد و محمدرضا پرهیزکار مدیرعامل مجموعه توچال به خاطر حمایت از این برنامه تشکر کنیم.

صلاحی اضافه کرد: به طور تقریبی هر شب حدود 10 هزار نفر به شکل خانواده به منطقه بام تهران رفتند که باعث تغییر فضای این مجموعه شد. تفاوت این مراسم با دیگر برنامه‌ها در این بود که خانواده‌ها در بام تهران، در برنامه‌های فرهنگی مشارکت داشتند.

۲۵۶ کتابخانه جدید تا پایان مرداد تحویل سازمان فرهنگی هنری می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر تاسیس دارالقرآن در تمام فرهنگسراهای پایتخت گفت: فرهنگ جلوه‌های مختلفی دارد اما اولین جلوه‌گاه فرهنگ، قرآن است. باید در مراکز فرهنگی برای قرآن، جای‌پا داشته باشیم. اهمیت دارالقرآن‌ها در این است که نباید جای کلاس‌های قرآن هر روز عوض شود. ضمن اینکه فروشگاه‌های قرآنی جنب این دارالقرآن‌ها می تواند محل عرضه محصولات متنوع فرهنگی و دینی باشد.

۲۵۶ کتابخانه جدید تا پایان مرداد تحویل سازمان فرهنگی هنری می‌شود

در پایان جلسه هفتگی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با مدیران و معاونین این سازمان، مهدی محمدی در سمت مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل و امیر عبدالحسینی در سمت معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ابقا شده و حکم خود را دریافت کردند.
مطالب مرتبط
نظر شما