پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۱
کد خبر: ۸۲۳۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
امیر عبدالحسینی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تاکید بر استمرار نشست‌های هفتگی هنرمندان با محمود صلاحی گفت: این دیدارها نشان دهنده رویکرد حرفه‌ای سازمان فرهنگی هنری به مقوله هنر است.
امیر عبدالحسینی در گفت‌وگو با رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نشست‌های مستمر و دیدارهای متعدد هنرمندان صاحب نام با رئیس سازمان فرهنگی هنری را نقطه عطفی در حرکت و عزم جدی سازمان برای توجه و تمرکز بر رویکرد حرفه‌ای هنر دانست. 
 
وی گفت: به غیر از دیدار گروهی با انجمن‌های تخصصی عکاسی، اهالی تئاتر، شورای سیاست‌گذاری جشنواره‌های شعر و داستان تهران، هنرمندان هنرهای سنتی و... دیدار هفتگی رئیس سازمان با چهره‌های سرشناس و تاثیرگذار جامعه حرفه‌ای هنر نوید بخش خبرهای مطلوبی در این حوزه است.
 
عبدالحسینی با اشاره به جلسات جداگانه محمود صلاحی با استادان علی جهاندار، ناصر چشم‌آذر، فواد حجازی، مجید مجیدی، عبدالجبار کاکایی، مرتضی امیری‌اسفندقه، ایرج نعیمایی، عبدالمجید شریف‌زاده، امیراحمد فلسفی، جواد بختیاری، سوگل مشایخی، الهه خاتمی، مریم کاظمی، کریم اکبری‌مبارکه، حمیدرضا قلیچ‌خانی و ... گفت: در هرکدام از این جلسات، نکات و مباحث تخصصی مناسبی برای حمایت و تولید آثار و محصولات هنری مطرح شد.
 
معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان گفت: با تاکید رئیس سازمان و نگاه تخصص محور ایشان، نتیجه هر کدام از جلسات پیگیری خواهد شد و انشاالله خبرهای خوشی در راه است.

نظر شما